Μετρον Αριστον.gr

 
 
 
 

 

 

 

 

 

Επικοινωνία

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Περί παιδικής εγκληματικότητας....

 

Αγορά Χρηστικού Οδηγού Επιβίωσης Σκλάβου (Χοές).

 

Αγορά Αποκωδικοποίησης Ταυτότητας Ανθρώπινης Κοινωνίας (ΑΤΑΚ)

 

Η γαλουχία του Περιπατητή δωρεάν σε ebook EPUB, MOBI, PDF, ppsx, YouTube

 

Οι 12 Προτροπές σε Microsoft PowerPoint

 

1. Ανάγκη ppsx 4. Τάξη Πραγμάτων 7. Ευτυχία  ppsx 10. Δίκαιος  ppsx
2. Μέτρο  ppsx 5. Ηθική ppsx 8.Πιστεύω δυνατά ppsx 11.Καλός Πολίτης ppsx
3. Σπεύδω Βραδέως 6. Συγχώρεση ppsx 9. Αυτοκυρίαρχος  ppsx 12. Κέντρο Αγάπης  ppsx

 

Ο Εξάντας Ελλήνων σε Microsoft PowerPoint

 

Αμάθεια  ppsx Αποδείξεις κ.α.  ppsx Ατυχία  ppsx Αχαριστία ppsx
Βοήθεια  ppsx Γονέων, τέκνων Δικαιοσύνη  ppsx Δίκαιο  ppsx
Εγωισμός  ppsx Ευγένεια  ppsx Θεός  ppsx Ισχύς  ppsx
Ιστορία  ppsx Κακία  ppsx Κατηγόρων ppsx Κυβερνώντες
Μάθηση  ppsx Ντροπή  ppsx Οικογένεια  ppsx Οκνηρία  ppsx
Οργάνωση Παράδειγμα ppsx Πεπρωμένο  ppsx Πολέμων
Πορείας  ppsx Συναίσθημα, Ψυχή Τύπος ppsx Υγεία ppsx
Φόβος  ppsx Φιλοδοξία  ppsx Φλυαρία ppsx Φίλοι  ppsx
Χρήμα  ppsx Ψεύδος  ppsx Τέλειος κριτής Προσευχές

 

                                                                    

 

Η δυσκολία είναι ο καλύτερος δάσκαλος για τους νέους . (Δείκτης) .

 

Μόνο η *αγαπητική* νουθεσία βελτιώνει το χαρακτήρα του παιδιού . (Δείκτης) .

 

Είθισται στα νιάτα να φωλιάζει ευκολότερα η πλεονεξία , λόγω της ομορφιάς , της ρώμης του σώματος και της απαιδευσίας του πνεύματος . (Δείκτης) .

 

*Νέος θα πει να διορθώσεις τον κόσμο* . (Ν. Καζαντζάκης) .

 

*Νέος θα πει να επιχειρείς να γκρεμίσεις τον κόσμο και να έχεις το θράσος να θες να οικοδομήσεις καινούριο, καλύτερο* (Ν. Καζαντζάκης) .

 

Πολλές φορές κάτι που για εμάς είναι καλό ή κακό , δίκαιο  ή άδικο για τα παιδιά μας ή για τους γύρω μας δεν είναι καλό ή κακό, δίκαιο ή άδικο .

Η δύναμη της εξέλιξης δρα παντού και μορφοποιεί διαφορετικά τις αντιλήψεις .

Το σωστότερο είναι να αφήνουμε να δράσουν μόνοι τους  για την ζωή τους ενώ εμείς να δίνουμε , την εμπειρία μας εαν αυτό μας ζητηθεί .

Διότι όπως είπε ο Πλάτωνας *η δύναμη βρίσκεται στη διάνοια , στο σώμα , στις πράξεις και στα παθήματα*  ενώ δεν είναι σωστό τα λάθη μας να τα δίδουμε στους άλλους . (Δείκτης) .

 

Υ.Γ.: *Να βοηθούμε τα παιδιά μας να ξεφύγουν από εμάς, ποτέ να μην τα επηρεάζουμε, και να τα συμβουλεύουμε μόνο όταν μας το ζητούν* . (Αγνώστου) .

 

Σήμερα δύσκολα παντρευόμαστε και εύκολα χωρίζουμε .

Αν όμως χωρίσουμε να μην στεναχωριόμαστε ούτε να μετανιώνουμε για αυτό . 

Οφείλουμε όμως  αφ΄ενός μεν οι άνδρες να πράττουμε τα αναγκαία και πρέποντα  για τα παιδιά μας δηλαδή να τους παρέχουμε  προστασία , προσοχή και τροφή .

Αφ΄ετέρου δε οι γυναίκες να παρέχουν ασφάλεια επιτρέποντας στους πρώην συντρόφους τους να βλέπουν τα παιδιά τους και να μην τους συκοφαντούν σε αυτά .

Τέλος τα παιδιά να επιτρέπουν στους γονείς τους να φτιάξουν νέα οικογένεια , εαν η ηλικία τους το επιτρέπει , κατανοώντας τις ανάγκες τους . (Δείκτης) .

 

*Τα παιδιά χρειάζονται αγάπη, κυρίως όταν δεν την αξίζουν* . (Αγνώστου) .

 

*Η απόκτηση παιδιών σε κάνει γονιό όσο η απόκτηση ενός πιάνου σε κάνει πιανίστα* . (Μ. Λεβάιν) .

 

*Ο γονέας όποιος και αν είναι δεν διαγράφεται από τη μνήμη του παιδιού* . (Πρόεδρος του Χαμόγελου του παιδιού) .

 

 

περ. 650 - 560 π.χ.

*ΔΙΔΑΣΚΕ ΚΑΙ ΜΑΝΘΑΝΕ ΤΟ ΑΜΕΙΝΟΝ* . Ότι είναι καλύτερο , αυτό να διδάσκεις στους νέους κι ο ίδιος να το μαθαίνεις . (Πιττακός από Μυτιλήνη) .

 

6ος αιω π.χ.

 

*ΤΙΣ ΑΡΧΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΑΠΑΣΗΣ ΝΕΩΝ ΤΡΟΦΑ* . Ποια είναι η θεμέλια αρχή όλης της πολιτείας . Η ανατροφή των Νέων . (Πυθαγόρας από Σάμο) .

 

*Άριστος τρόπος ανατροφής των νέων είναι το να συνηθίζουν να αρκούνται μόνο στα πιο αναγκαία* . (Πυθαγόρας από Σάμο) .

 

 

περ. 480 - 406 π.χ.

*ΕΚ ΓΑΡ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΜΗΤΡΟΣ ΟΣΤΙΣ ΕΚΠΟΝΕΙ ΣΚΛΗΡΑΣ ΔΙΑΙΤΑΣ , ΟΙ ΓΟΝΟΙ ΒΕΛΤΙΟΝΕΣ* .Δηλαδή τα παιδιά γίνονται καλύτερα , όταν σκληραγωγούνται από τους γονείς . (Ευριπίδης από Σαλαμίνα) .

 

 384 - 322 π.χ.

 

*ΟΙ ΝΕΟΙ ΦΙΛΟΥΣΙ ΤΕ ΑΓΑΝ ΚΑΙ ΜΙΣΟΥΣΙΝ ΑΓΑΝ* . (Αριστοτέλης από Στάγειρα) . Οι νέοι αγαπάνε πολύ και μισούν πολύ

 

 

470 - 399 π.χ.

 

*Πού πάτε, άνθρωποι; Τσακίζεστε να αποκτήσετε περιουσίες και λίγο νοιάζεστε για τα παιδιά που θα τις κληρονομήσουν* . (Σωκράτης από Αθήνα) .

 

 

περ. 850 π.χ.

*Πάντα λείπει από τα νιάτα φρόνηση* . (Όμηρος από Μ. Ασία) .

*Στη νεότητα είναι σπάνια η σύνεση* . (Όμηρος) .

      

470 ή 460 -  370 π.χ.

*Ο χειρότερος δάσκαλος της νεότητας είναι η ευκολία . Αυτή δηλαδή είναι που γεννάει τις ηδονές από τις οποίες δημιουργείται η φαυλότητα (κάθε κακοήθεια)* . (Δημόκριτος) . 

*Τα παιδιά που δεν επιμένουν και δεν κοπιάζουν , δεν μπορούν να μάθουν γράμματα , μουσική , αγωνίσματα , ούτε τον σεβασμό που σταθεροποιεί την αρετή* . (Δημόκριτος) .

6ος αιω π.χ.

*ΚΤΗΣΑΙ ΕΝ ΜΕΝ ΝΕΟΤΗΤΙ ΕΥΠΡΑΞΙΑΝ , ΕΝ ΔΕ ΤΩ ΓΗΡΑ ΣΟΦΙΑ* . Δηλαδή να αποκτάς την ευτυχία σου στην νεότητα από τις σωστές πράξεις στην γεροντική ηλικία από τη σοφία . (Βίας από Πριήνη) .

 

 

429 - 345 π. χ.

 

*Παίζοντας και όχι με τη βία να διδάσκεις τα παιδιά* . (Πλάτωνας από Αθήνα) .

*Εκεί που οι γέροντες είναι αναίσχυντοι και οι νέοι είναι περισσότερο αναίσχυντοι* . (Πλάτωνας) .

*Δεν είναι παράξενο καλά παιδιά να βγαίνουν από κακούς γονείς και κακά παιδιά από καλούς γονείς* . (Πλάτωνας) . Εξού και η παροιμία από ρόδο βγαίνει αγκάθι και από αγκάθι βγαίνει ρόδο .

*Το παιδί είναι το πιο δυσκολομεταχείριστο απ' όλα τα θηρία γιατί , όσο οι πνευματικές του δυνάμεις δεν έχουν αρκετά αναπτυχθεί , γίνεται πιο άγριο , πιο επιθετικό και πιο επικίνδυνο από τα θηρία . Γι΄αυτό πρέπει να χαλιναγωγείται* . (Πλάτωνας) .

*Οι νέοι είναι όπως τα φυτά . Από τους πρώτους τους καρπούς ξέρουμε τι πρέπει να περιμένουμε από αυτούς στο μέλλον* . (Δημόφιλος , 3ος αι. π.χ.) .

*Δεν πρέπει να βάζει κανείς στο σωστό δρόμο το παιδί στενοχωρώντας το, αλλά χρησιμοποιώντας την πειθώ* . (Μένανδρος από Αθήνα , 324 - 291 π.χ.) .

*Μη δείχνεσαι στα παιδιά με αυστηρό πρόσωπο. Η γλύκα σου κερδίζει την αγάπη τους* . (Φωκυλίδης ο Μιλήσιος , 6ος αι π.χ.) .

*Σε απαλά νήπια ποτέ μην απλώνεις βίαιο χέρι* . (Φωκυλίδης) .

*Πρέπει τον άνθρωπο από την παιδική ηλικία να τον διδάσκουμε καλές πράξεις* . (Φωκυλίδης) .

*Να μην κάνεις παρέα με κακούς ανθρώπους , να πλησιάζεις πάντα τους καλούς γιατί από τους καλούς καλά θα μάθεις . Αν όμως κάνεις παρέα με τους κακούς , θα χάσεις το μυαλό που σου έδωσε η φύση . Οι κακοί βέβαια δεν γεννήθηκαν κακοί απ΄της μαμάς τους την κοιλιά , αλλά έκαναν παρέα με κακούς και έμαθαν να κάνουν πράξεις κακές και να λένε λόγια άσχημα , γιατί πίστευαν ότι οι φίλοι τους τούς τα΄λεγαν σωστά* . (Θέογνις , Έλληνας λυρικός) .

*Είναι μεγάλο κακό για τον υιό καλού πατέρα να μην παραδειγματίζεται από αυτόν* . (Ησίοδος από  Άσκρη Βοιωτίας , 8ος αι. π.χ.) .

Υ.Γ.: *Τα παιδιά έχουν μεγαλύτερη ανάγκη για παραδείγματα παρά για κριτικές* . (Ζ. Ζούμπερ) .

 

*Όσοι ξέπεσαν από την αρετή πασχίζουν να παρασύρουν και τους άλλους , για να μην είναι μόνοι τους στην ασχημοσύνη* . (Άγιος Εφραίμ ο Σύρος) .

*Όταν νουθετείς το παιδί σου και δεν σε ακούει σταμάτα και προσευχήσου στο Θεό . Αυτός θα τα φέρει έτσι στο παιδί σου που θα σε ακούσει....* . (Πατερικό) .

*Τα συναισθήματα ενός παιδιού πρέπει να καλλιεργούνται πριν από την λογική του* . (Roussau J.J) .

Η κοινωνία προετοιμάζει το έγκλημα και ο  εγκληματίας το διαπράττει . (Μπάρτον Ποιητής) .

*Τα αποτελέσματα που έχει η τιμωρία στους ανθρώπους και στα ζώα είναι η αύξηση του φόβου , η όξυνση της πονηριάς , ο έλεγχος των επιθυμιών . Η τιμωρία δαμάζει τον άνθρωπο , δεν τον κάνει καλύτερο* . (Φ. Νίτσε) .

 

<<επιστροφή στην αρχική σελίδα περί παιδικής εγκληματικότητας<<

 

 

  


© copyright 2006-2020   Ελληνικές Υπηρεσίες  Ιντερνετ

Τα παιδιά που δεν επιμένουν και δεν κοπιάζουν , δεν μπορούν να μάθουν γράμματα , μουσική , αγωνίσματα , ούτε τον σεβασμό που σταθεροποιεί την αρετή
 
Όι άνθρωποι που ζητούν την αρετή αφού παιδευτούν λίγο θα ευεργετηθούν πάρα πολύ

 

ΚΤΗΣΑΙ ΕΝ ΜΕΝ ΝΕΟΤΗΤΙ ΕΥΠΡΑΞΙΑΝ , ΕΝ ΔΕ ΤΩ ΓΗΡΑ ΣΟΦΙΑ

ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΤΟΥ ESHOPS

 Εμπορικό δίκτυο

Τουριστικό δίκτυο

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Αυτή η σελίδα χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 2.0 Γενικό