Μετρον Αριστον.gr

 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Επικοινωνία

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Περί Θεού (3)....  

   <<επιστροφή στην σελίδα περί Θεού<<

 

Αγορά Χρηστικού Οδηγού Επιβίωσης Σκλάβου (Χοές).

 

Αγορά Αποκωδικοποίησης Ταυτότητας Ανθρώπινης Κοινωνίας (ΑΤΑΚ)

 

Η γαλουχία του Περιπατητή δωρεάν σε ebook EPUB, MOBI, PDF, ppsx, YouTube

 

Οι 12 Προτροπές σε Microsoft PowerPoint

 

1. Ανάγκη ppsx 4. Τάξη Πραγμάτων 7. Ευτυχία  ppsx 10. Δίκαιος  ppsx
2. Μέτρο  ppsx 5. Ηθική ppsx 8.Πιστεύω δυνατά ppsx 11.Καλός Πολίτης ppsx
3. Σπεύδω Βραδέως 6. Συγχώρεση ppsx 9. Αυτοκυρίαρχος  ppsx 12. Κέντρο Αγάπης  ppsx

 

Ο Εξάντας Ελλήνων σε Microsoft PowerPoint

 

Αμάθεια  ppsx Αποδείξεις κ.α.  ppsx Ατυχία  ppsx Αχαριστία ppsx
Βοήθεια  ppsx Γονέων, τέκνων Δικαιοσύνη  ppsx Δίκαιο  ppsx
Εγωισμός  ppsx Ευγένεια  ppsx Θεός  ppsx Ισχύς  ppsx
Ιστορία  ppsx Κακία  ppsx Κατηγόρων ppsx Κυβερνώντες
Μάθηση  ppsx Ντροπή  ppsx Οικογένεια  ppsx Οκνηρία  ppsx
Οργάνωση Παράδειγμα ppsx Πεπρωμένο  ppsx Πολέμων
Πορείας  ppsx Συναίσθημα, Ψυχή Τύπος ppsx Υγεία ppsx
Φόβος  ppsx Φιλοδοξία  ppsx Φλυαρία ppsx Φίλοι  ppsx
Χρήμα  ppsx Ψεύδος  ppsx Τέλειος κριτής Προσευχές

 

περ. 850 π.χ.

 

*Όλοι οι άνθρωποι έχουν την ανάγκη των Θεών*. (Όμηρος από Μ. Ασία) .

 

*Όταν ο Θεός θέλει μπορεί εύκολα  να σώσει τον άνθρωπο και από μακριά* . (Όμηρος) .

 

*Οι άνθρωποι όταν δυστυχούν ρίχνουν το φταίξιμο στους Θεούς ενώ συχνά αυτοί οι ίδιοι με τις αμαρτωλές τους πράξεις πέφτουν σε συμφορές πέρα από το γραφτό* . (Όμηρος ) .

 

Θεός άλλο θα μας δώσει , άλλο θα μας στερήσει , ότι θέλει . Γιατί έχει εξουσία σε όλα* . (Όμηρος) .

 

 

336 - 264 π.χ.

 

*Ο Θεός είναι ζωντανός , αθάνατος , λογικός και τέλειος ή νοερός στην ευδαιμονία* . (Ζήνων ο Στωικός από Κιτίο Κύπρου) .

 

*Ο Θεός δεν επιδέχεται κανένα κακό και φροντίζει τον κόσμο και όσα βρίσκονται μέσα σε αυτόν* . (Ζήνων ο Στωικός) .

 

*Ο Θεός είναι δημιουργός του σύμπαντος και σαν πατέρας φροντίζει τα πάντα από κοινού και το καθένα χωριστά* .  (Ζήνων ο Στωικός) .

 

*Δύο είναι οι αρχές του σύμπαντος : το ποιούν και το πάσχον . Το πάσχον είναι η ύλη , το ποιούν είναι ο ενυπάρχων σε αυτή Λόγος , Ο Θεός* . (Ζήνων ο Στωικός) .

 

 

 

*Σχετικά με τους Θεούς δεν γνωρίζουμε ούτε για το αν υπάρχουν ούτε για το αν δεν υπάρχουν* . (Πρωταγόρας από Άβδηρα , 480 - 410 π.χ.) .

 

Y.Γ.: *Το ερώτημα της υπάρξεως του Θεού, έχει απασχολήσει στο διάβα του χρόνου από επιστήμονες, θεολόγους, φιλόσοφους μέχρι και τον πιο ασήμαντο άνθρωπο. Όλοι προσπαθούν να τεκμηριώσουν, είτε πως υπάρχει, είτε πως δεν υπάρχει. Με αυτό λοιπόν το θέμα ξεκινάει και ο υποθετικός μας διάλογος με τον Ορέστη.

Ο (υποθετικός) Ορέστης λοιπόν με ρωτάει: Πιστεύεις, τελικά, στον Θεό;

Απάντηση: Λοιπόν, θα σου κάνω μια ερώτηση. Ότι απάντηση μου δώσεις, εγώ θα υποστηρίξω το αντίθετό της. Στο διπλανό λοιπόν διαμέρισμα μένει μια κοπέλα. Την έχω γνωρίσει από κοντά. Μου είπε πως στο μπάνιο της έχει ένα ακριβό κηροπήγιο. Πιστεύεις λοιπόν εσύ, ότι αυτή η κοπέλα έχει ένα κηροπήγιο στο μπάνιο της; Ναι ή όχι;

Ο Ορέστης αφού σκέφτηκε λιγάκι μου λέει. Ωραία, εγώ σου λέω πως πιστεύω! Ναι υπάρχει αυτό το κηροπήγιο, σίγουρα...

Απάντηση: Εγώ όμως σου λέω πως δεν πιστεύω πως πραγματικά υπάρχει.

Ορέστης: Γιατί;

Απάντηση: Για τον αντίθετο λόγο που κάνει εσένα να πιστεύεις. Επομένως τι λες; Ποιος από τους δυο μας έχει δίκιο;

Ορέστης: Δεν γνωρίζω.

Απάντηση: Βλέπεις λοιπόν! Η σωστή απάντηση δεν είναι πιστεύω. Όπως δεν είναι και δεν πιστεύω! Η σωστή απάντηση στο ερώτημα της υπάρξεως ή μη ενός κηροπηγίου στο μπάνιο της κοπέλας δίπλα δεν μας αφορά. Επομένως, είναι ανόητο να μας απασχολεί αυτό το ερώτημα! Για αυτό κι εγώ σου λέω απλά πως δεν με ενδιαφέρει. Αυτή είναι και η απάντηση στο ερώτημα του Θεού: Δεν με ενδιαφέρει αν υπάρχει Θεός.

Ορέστης: Μα καλά, αυτό δεν είναι βλασφημία προς τον Θεό;

Απάντηση: Θα σου θέσω μιαν άλλη ερώτηση: Τι είναι αυτό που σε κάνει να λες πως υπάρχει Θεός;

Ορέστης: Να σου πω! Πως γίνανε όλα αυτά τα θαυμαστά πράγματα γύρω μας; Εμείς; Τα ζώα; Έγιναν όλα τυχαία και μόνα τους;

Απάντηση: Μου απαντάς με ερώτηση. Αυτό σημαίνει πως δεν γνωρίζεις πως έγιναν τα πράγματα γύρω μας. Παρόλα αυτά, δεν γνωρίζεις και τον Θεό που επικαλείσαι πως μας δημιούργησε, διότι πολύ απλά δεν μπορείς να τον δεις! Ουσιαστικά απαντάς σε μια ερώτηση που δεν ξέρεις, με μια άλλη ερώτηση που είναι σίγουρο πως δεν θα μάθεις ποτέ! Και σαν να μην φτάνει αυτό, φαίνεσαι και σίγουρος λέγοντας πως έτσι είναι.

Θέλω να σου πω δηλαδή, πως προσπαθείς να ανάψεις το κηροπήγιο, που παρότι δεν το έχεις δει ποτέ σου, μονάχα με την δύναμη της σκέψης σου! Οπότε, αν μου πεις το άναψα, μπορώ να σου πω πως δεν το άναψες. Κι αν μου πεις δεν το άναψα, μπορώ να σου πω πως εγώ το βλέπω αναμμένο! Αλλά η σωστή απάντηση, η απάντηση της λογικής, λέει πως όχι μονάχα δεν μας ενδιαφέρει το ζήτημα, αλλά δεν πρέπει και να μας ενδιαφέρει.

Για αυτό σου λέω: Ασχολήσου με τα πράγματα που βλέπεις και προσπάθησε να κατανοήσεις αυτά που συλλαμβάνεις μέσω των αισθήσεών σου. Διότι με το να ασχοληθείς με όσα δεν αντιλαμβάνεσαι, στην ουσία το μόνο που θα καταφέρεις είναι να χάσεις πολύτιμο χρόνο από την πραγματικότητα. Και η πραγματικότητα, φίλε μου, είναι η ζωή.

Το να απαντήσεις σε μια ερώτηση, με μια μεγαλύτερη ερώτηση που δεν θα γνωρίζεις ποτέ σου, είναι χάσιμο χρόνου. Διότι όπως δεν θα σε απασχολούσε το κηροπήγιο της γειτόνισσας, είμαι σίγουρος για αυτό, έτσι δεν θα πρέπει να σε απασχολεί και ο Θεός. Κι αυτό διότι βρίσκεται σε άλλον κόσμο, ή καλύτερα, εκτός κόσμου σύμφωνα και με την Αγία Γραφή.

Αν λοιπόν λες «με δημιούργησε ο Θεός», που είναι ανώτερο Ον, εγώ ως κατώτερο ον έρχομαι και σε ρωτώ: Γιατί σε δημιούργησε σε έναν υλικό και κατώτερο κόσμο που ο μόνος τρόπος για να τον προσεγγίσεις είναι το μυαλό σου, η σκέψη σου και όχι δια μέσω, έστω, μιας μονάχα αίσθησης;

Γι' αυτό μην ασχολείσαι με όσα δεν αισθάνεσαι, αλλά μάθε να ψάχνεις για όσα αισθάνεσαι. Μόνο τότε θα νιώσεις άνθρωπος του οποίου τα πόδια θα πατούν στην γη και η λογική σου θα είναι ικανή να σκεφτεί σοφά.

Διότι ακόμη και η ίδια η λέξη «λογικός», πηγάζει από τον λόγο. Και ο λόγος είναι καθαρά ανθρώπινο χαρακτηριστικό. Ο Θεός δεν μιλάει με στόμα, δεν μιλάει με φωνή!

Ακόμη και αν τον ρωτήσεις το βράδυ στα κρυφά, δεν θα σου απαντήσει. Και ξέρεις γιατί; Διότι ο Θεός δεν έχει ανάγκη να σου απαντήσει. Εσύ όμως, εφόσον ζητάς κάτι από αυτόν, σημαίνει πως έχεις και ανάγκη κάποιας απάντησης.

Επομένως, αυτή σου η ανάγκη είναι αυτή που πλάθει τον Θεό. Είναι ακριβώς η ίδια που ερμηνεύει κιόλας τα γεγονότα του μέλλοντος, βλέποντάς τα ως απάντηση από τον Θεό. Ώστε να πείσεις τον ίδιο σου τον εαυτό πως: δεν είμαι παράλογος, δεν πράττω άλογα. Και μετά καταλήγεις: Να ορίστε δεν είμαι ο μόνος!

Και όταν κάποιος βρεθεί και σου πει το αντίθετο επαναστατείς! Θέλεις να λογομαχήσεις με κάποιον που σου λέγει το αντίθετο της άποψής σου. Όμως αυτή η λογομαχία να ξέρεις σε κάνει δύο φορές πιο παράλογο! Διότι δεν φτάνει που έχεις μια παράλογη άποψη, λογομαχείς για να υποστηρίξεις αυτή σου την άποψη, με μια εξίσου παράλογη άποψη κάποιου άλλου!!

Για αυτό σου λέω, η μόνη απάντηση στο ερώτημα του Θεού είναι: Δεν με ενδιαφέρει αν υπάρχει Θεός. (πηγή cloudconnected.pblogs.gr/tags/koinonia-gr.htm)

H απόδειξη του απείρου Θεού δίδεται από την απειρότητα του Π σύμφωνα με την αρχαία Ελληνική Μαθηματική Επιστήμη

Ἀεὶ ὁ Θεὸς ὁ Μέγας γεωμετρεῖ, τὸ κύκλου μῆκος ἵνα ὁρίσῃ διαμέτρῳ, παρήγαγεν ἀριθμὸν ἀπέραντον, καὶ ὄν, φεῦ, οὐδέποτε ὅλον θνητοὶ θὰ εὕρωσι

Το πλήθος των γραμμάτων κάθε λέξης της φράσης αυτής αντιστοιχεί σε καθένα από τα διαδοχικά ψηφία του αριθμού π (3/,1/4/1/5/9/2/6/5/3/5/8/9/7/9/3/2/3/8/4/6/2/6......) 

 

 

*Τα περί αοράτων όπως και τα περί θνητών μόνο οι Θεοί τα αντιλαμβάνονται με σαφήνεια , οι άνθρωποι μπορούν μόνο να κάνουν υποθέσεις* . (Αλκαίων ο Κρότων , περ. 500 π.χ.) .

 

 

 

*Οι Θεοί πάντα υπήρχαν και ποτέ δεν έλειψαν και ότι έχει σχέση μ΄ αυτούς είναι πάντα όμοιο και σταθερό* . (Επίχαρμος από Συρακούσες , 530 - 440 π.χ.) .

 

*Το Χάος δημιουργήθηκε πριν από τους Θεούς* . (Επίχαρμος) .

 

 

 

                       

*Ο Θεός ταπεινώνει την υπερηφάνεια και εξυψώνει τα ταπεινά*. (Χίλων από Σπάρτη , 6ος αι. π.χ.) .

 

 

 

*Το καλό είναι ένα και παίρνει πολλά ονόματα . Άλλοτε λέγεται σύνεση , άλλότε Θεός , άλλοτε νους και τα υπόλοιπα* . (Ευκλείδης από Μέγαρα , περ. 450 - 380 π.χ.) .

 

 

 

 

*Για τους Θεούς δεν πρέπει να διατυπώνουμε γνώμες , γιατί είναι αδύνατο να τους γνωρίζουμε* . (Μέλισσος από Σάμο , 5ος αι. π.χ.) .

 

 

 

*Όλα μπορούμε να τα περιμένουμε , εκτός από το να εξουσιάσουμε τους Θεούς* . (Αισχύλος από Ελευσίνα , 525 - 456 π.χ.) .

 

 

Να εκτελείς τις εντολές του Θεού με αγάπη. Δεν είναι το ίδιο: να τις εκτελείς από αγάπη ή από φόβο του Θεού. (Ταλμούδ) .

 

*Απλώς ανιχνεύω τις γραμμές που πηγάζουν από το Θεό*. (Αϊνστάιν) .

 

*Η φύση είναι ο αντιπρόσωπος του παντοδύναμου Θεού* . (Σαίξπηρ) .

 

*Αν έχουμε αυτιά που ακούνε, ο Θεός μιλάει στην γλώσσα μας, όποια και να΄ναι* . (Γκάντι Μαχάντα) .

 

*Ξέρεις πως θα κάνεις τον Θεό να γελάσει; Πες του τα σχέδιά σου* . (Πασκάλ Μπλαίζ) .

 

Αντί να κολλήσεις πάνω σου την ετικέτα του χριστιανού, του Εβραίου, του βουδιστή, του μουσουλμάνου, η οτιδήποτε άλλο, προσπάθησε να μοιάσεις στον Χριστό, στον Θεό, στον Βούδα ή στον Μωάμεθ. (Γ. Ντύερ) .

 

Η αγάπη στον Θεό δεν ανέχεται το μίσος προς τον άνθρωπο. (Μ. Ισποβέντνικ) .

 

Τα μάτια δεν βλέπουν καλά τον Θεό, παρά μόνο μέσα από δάκρυα. (Β. Ουγκώ) .

 


 

Όποιος έχει και όποιος δεν δει κίνδυνο δεν βλέπει το Θεό . (Του Λαού)

 

Τους ανθρώπους μπορείς να τους δουλεύεις το Θεό δεν μπορείς . (Του Λαού) .

 

Αγαπά ο Θεός τον κλέφτη αγαπά όμως και τον νοικοκύρη . (Του Λαού) . 

 

Ότι υπάρχει στη γη έγινε από τον θεό για ωφέλεια του ανθρώπου , ο άνθρωπος όμως
ανακαλύπτει την ωφέλεια του με τον καιρό . (Κώστας Λουκάς , Λάρνακα Κύπρος 9/4/08) .
 

 

>>συνέχεια στην επόμενη σελίδα καθ΄εικόνα και ομοίωση (4)>>

 

>>Ποιος είναι ο Τέλειος Κριτής>>

 

 

 <<επιστροφή στην σελίδα περί Θεού (2)<<

 

 <<επιστροφή στην αρχική σελίδα περί Θεού<<

 

<<Περί Θρησκειών...ο Λόγος (ντοκιμαντέρ)<<

 

<<Περί Δαιμόνων και Αγγέλων ...ο Λόγος<<

 

 

  


© copyright 2006-2020   Ελληνικές Υπηρεσίες  Ιντερνετ Ô

Το αρχαιότερο είναι ο Θεός διότι είναι αγένητος

 

ΟΠΟΥ ΘΕΟΣ ΒΟΥΛΕΤΑΙ ΝΙΚΑΤΑΙ ΠΑΣΙΣ ΦΥΣΕΩΣ ΤΑΞΗ

 

Τα Θεϊκά  πράγματα γίνονται αντιληπτά με την νόηση

ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΤΟΥ ESHOPS

 Εμπορικό δίκτυο

Τουριστικό δίκτυο

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Αυτή η σελίδα χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 2.0 Γενικό