Αγορά
Χρηστικού
Οδηγού
Επιβίωσης
Σκλάβου
(Χοές).
Αγορά
Αποκωδικοποίησης
Ταυτότητας
Ανθρώπινης
Κοινωνίας
(ΑΤΑΚ)
Η γαλουχία του
Περιπατητή δωρεάν σε
ebook EPUB,
MOBI, PDF,
ppsx,
YouTube
Οι
12 Προτροπές σε
PDF
Ο Εξάντας Ελλήνων
σε
PDF
Εκεί που υπάρχει
λιγότερη φορολογία εκεί υπάρχει η μεγαλύτερη διαπλοκή . Οι
τράπεζες και οι θρησκείες είναι αφορολόγητες . Οι
πολυεθνικές και οι δημοσιογραφικοί όμιλοι με τους δημοσιογράφους
τους είναι οι λιγότερο φορολογούμενοι οργανισμοί για ένα κρατικό
σύστημα.
Γενικά για τις εξουσίες
εχω την γνώμη :
Ότι όλες οι εξουσίες
(οικονομική , εκτελεστική , τύπου , δικαστική , πολιτική ,
θρησκευτική κ.α.) συνεργάζονταν και πάντα θα συνεργάζονται
μεταξύ τους . Ο λόγος είναι στο ότι , προσπαθούν να τιθασεύσουν
την ανθρώπινη κοινωνία από την οποία πηγάζει η δύναμή τους .
Φαντάζομαι πως θα ήταν διαμορφωμένη η ανθρώπινη κοινωνία δίχως
τις εξουσίες της .
Έχω πει ότι η
ανάγκη οδηγεί το ανθρώπινο
γένος γενικά . Εδώ η ανάγκη για την
τάξη στην ανθρώπινη κοινωνία
, τάξη που νοείτε γενικά σε όλο το σύμπαν , κομμάτι του οποίου
είμαστε επέβαλε την δημιουργία εξουσιών .
Οτιδήποτε νομοθετείται
έχει ως πρώτιστο σκοπό την εξυπηρέτηση των εξουσιών και την
διασφάλιση της κυριαρχία τους στην κοινωνία .
Υ.Γ.: Κοιτάτε τη φύση με
τις κοινωνίες της πως είναι δομημένες . Λ.χ. την κοινωνία της
μέλισσας και την εξουσία της βασίλισσας.....η εξουσία της
βασίλισσας υφίσταται στην ανάγκη για την διατήρηση και διαιώνιση
της κυψέλης....
Διαφορετικά η ισχύς της
ανθρώπινης κοινωνίας και γενικά οιανδήποτε κοινωνίας θα είχε
χαθεί ως άναρχη ή άτακτη επειδή θα οδηγούνταν στην αναρχία . Τι
εννοώ λέγοντας άναρχη ή άτακτη;
Άναρχος αυτός που δεν
έχει αρχή . Άναρχος ο Θεός // ο χωρίς άρχοντες .
Αναρχία έλλειψη νόμιμης
αρχής , ακυβερνησία
// αταξία , σύγχυση .
Άτακτος δεν βρίσκεται ή
δεν γίνεται με τάξη . (Λεξικό Τεγόπουλος Φυτράκης) .
Συνεπώς η Διαπλοκή ως
φαινόμενο είναι Λογικό σύμπτωμα της διατήρησης των (ετερόζυγων) εξουσιών και
με όρο της κλασικής φυσικής θα έλεγα ότι ικανοποιεί την
αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων .
Η μία εξουσία βοηθά την
άλλη στην διατήρηση της .
Το ίδιο συμβαίνει και με
τις ομοειδείς (ή ομόζυγες) καλούμενες εξουσίες εις το όνομα της
*αλληλεγγύης* των εξουσιών . Ο Δκτής , λόγου χάρη , ενός
οργανισμού *εξυπηρετεί* τον Δκτή του άλλου οργανισμού . Ο
προϊστάμενος ενός τμήματος τον προϊστάμενο άλλου τμήματος ο
Δήμαρχος τον Δήμαρχο και ου το καθεξής .
|
429 - 345 π.χ |
Υ.Γ.: *Η
κάθε μορφή εξουσίας
θέτει νόμους που είναι σύμφωνοι προς το συμφέρον της
, η δημοκρατία δημοκρατικούς , η
τυραννία τυραννικούς και οι άλλες το ίδιο . Και
αφού έθεσαν αυτούς τους νόμους, διακήρυξαν ότι αυτό είναι δίκαιο για
τους κυβερνωμένους , το δικό τους συμφέρον και
αυτόν που εξέρχεται από αυτό τον τιμωρούν ,
γιατί τάχα παρανόμησε και αδίκησε . Αυτό λοιπόν
είναι , σοφότατέ μου [Σωκράτη]
, εκείνο που εγώ εννοώ , όταν λέω ότι σε
όλες τις πόλεις δίκαιο είναι το ίδιο , δηλαδή
το συμφέρον της καθεστηκυίας αρχής. Και αυτή επικρατεί
, ώστε εκείνος που σκέφτεται σωστά ,
συμπεραίνει ότι δίκαιο είναι παντού το ίδιο πράγμα
, το συμφέρον δηλαδή του ισχυροτέρου*.
(Πλάτωνας , Πολιτεία 338 e - 339 a4) .
Υ.Γ.2: *Η πολιτική που είναι αληθινή τέχνη, δεν
πρέπει να σκέπτεται το ατομικό συμφέρον, αλλά το κοινό, επειδή
το κοινό συμφέρον ενώνει, ενώ το ατομικό διασπά τις πόλεις. Και
στην πόλη και στο άτομο συμφέρει περισσότερο να θεσπιστεί το
κοινό συμφέρον και όχι το ατομικό* . (Πλάτωνας) .
Υ.Γ.2: Εξού και η ρήση , τα καλά και συμφέροντα....(Πατερικό)
και κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει . (Του Λαού) .
Υ.Γ.3:
Ο πρώτος που αμφισβήτησε τους θεσμούς της
πολιτείας ήταν ο Αντιφών ο Αθηναίος. Στην καρδιά της
κλασικής εποχής (μέσα 5ου αι. π.Χ.) ο σοφιστής αυτός διατύπωσε
δύο αδιανόητες για τότε απόψεις: α) όλοι οι άνθρωποι είναι από
τη φύση τους όμοιοι, β) οι νόμοι της πολιτείας είναι αυθαίρετοι
κανονισμοί. Για τον Αντιφώντα οι νόμοι της πολιτείας είναι
αμοιβαίες συμφωνίες ανάμεσα στους ανθρώπους και επίκτητοι.
Απέναντί τους στέκονται, σαφώς ανώτεροι, οι νόμοι της φύσης, που
υπαγορεύονται από την ανάγκη. Η φύση, περισσότερο από τον νόμο,
βρίσκεται κοντά στην αλήθεια και σ' αυτήν οδηγεί τον άνθρωπο με
αρωγό τον ορθό λόγο. Ως εδώ, οι ιδέες του Αντιφώντα δεν
ακούγονται και τόσο ακραίες. Προχωρώντας όμως ακόμη πιο πέρα, ο
Αντιφών ταυτίζει τον νόμο με τον ανθρώπινο πολιτισμό, τον οποίο
επίσης απορρίπτει. Διότι ο πολιτισμός αντιτίθεται στην ισότητα
που υπαγορεύει η φύση και παραβιάζει τη φυσική δικαιοσύνη, αφού
χαρακτηρίζεται από εθνικές και κοινωνικές διακρίσεις. Από αυτή
την άποψη, οι πρωτόγονες φυλές, κατά τον Αντιφώντα, βρίσκονται
πιο κοντά στην ευτυχία απ' ό,τι οι πολιτισμένοι λαοί.
Μόνο η φύση και ο πρωτογονισμός, βέβαια, δεν αρκούν, για να
εξασφαλίσουν στους ανθρώπους έναν τρόπο ζωής ομαλό και
εποικοδομητικό. Προϋποθέσεις απαραίτητες που ορίζει ο Αντιφών
είναι η ομόνοια ανάμεσα στα μέλη της κοινότητας, δηλαδή η
σύμπνοια αντιλήψεων, και η παιδεία. Σχετικά με τη σημασία της
τελευταίας στην εξέλιξη του ανθρώπου, ο Αντιφών χρησιμοποιεί ως
σημείο αναφοράς ―τι άλλο;― τη φύση: όπως και η ποιότητα του
σπόρου που φυτεύεται καθορίζει την ανάπτυξη του φυτού και το
θωρακίζει απέναντι στη βροχή ή στην αμβροσία, όμοια και το είδος
της παιδείας επιδρά στη διαμόρφωση της προσωπικότητας και
δημιουργεί στον άνθρωπο ισχυρές εσωτερικές αντιστάσεις απέναντι
σε εξωτερικούς αλλοτριωτικούς παράγοντες.
Πηγή:
http://cloudconnected.pblogs.gr/tags/nomothesia-gr.html
Να γιατί η οικονομική
εξουσία τροφοδοτεί την πολιτική εξουσία με χρήμα , η πολιτική
εξουσία θωρακίζει με νόμους την οικονομική (πολυεθνικά
ή άλλα οικονομικά συμφέροντα) , η δικαστική προστατεύει τους
ισχυρούς οικονομικά ή τους πολιτικούς λόγω των κενών στους
νόμους της πολιτικής εξουσίας , η εκτελεστική εξουσία εξυπηρετεί
την πολιτική εξουσία για οικονομικά συμφέροντα ή για καλυτέρευση
συνθηκών εργασίας τους κ.α.
Είναι ένας φαύλος κύκλος
εξουσίας που ενώ θα έπρεπε να λειτουργεί σε όφελος για την
δημιουργία της πανανθρώπινης κοινωνίας
αυτό δεν συμβαίνει εξαιτίας της
έλλειψης αρετής .
Έλλειψη αρετής που
οφείλεται στη απώλεια του Μέτρου
της Λογικής του ανθρώπου .
Η
πανανθρώπινη κοινωνία χρήζει
ενάρετων ηγετών σε όλες τις
εξουσίες της . (Δείκτης) .
|
περ. 400 -
325 π.χ. |
Υ.Γ.:
…σαν ρώτησαν τον
Διογένη πια στάση να κρατά απέναντι στην εξουσία απάντησε:
*όποια και απέναντι στην φωτιά: να
μην στέκεται ούτε πολύ κοντά , για να μην καεί, ούτε πολύ μακριά
για να μην ξεπαγιάσει* . ΑΡΣΕΝΙΟΣ
>>Tι
θέλουν οι....>>
>>Πως είναι δυνατό μια χούφτα
φιλόδοξοι
άνθρωποι να διοικούν μια παγκόσμια κοινωνία;>>
<<επιστροφή στην αρχική σελίδα περί
κυβερνώντων
, ηγετών , κυβερνητών(2)<<
<<επιστροφή στην αρχική σελίδα περί
κυβερνώντων
, ηγετών , κυβερνητών<<