Μετρον Αριστον.gr

 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Επικοινωνία

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Περί Ελληνικής Γλώσσας και Ελλήνων Διώξεις

 

Οι 12 Προτροπές σε Microsoft PowerPoint

 

1. Ανάγκη ppsx 4. Τάξη Πραγμάτων 7. Ευτυχία  ppsx 10. Δίκαιος  ppsx
2. Μέτρο  ppsx 5. Ηθική ppsx 8.Πιστεύω δυνατά ppsx 11.Καλός Πολίτης ppsx
3. Σπεύδω Βραδέως 6. Συγχώρεση ppsx 9. Αυτοκυρίαρχος  ppsx 12. Κέντρο Αγάπης  ppsx

 

Παρακάτω δίδεται ο Γραπτός Λόγος , της δεκαπεντάχρονης Ελληνίδας  Προμηθέας-Ολυμπίας-Κυρήνης-Πυθίας , ένα χαρισματικό παιδί , που σε ηλικία δεκατεσσάρων ετών απέκτησε το πρώτο της πανεπιστημιακό πτυχίο στις Μαθηματικές Επιστήμες .  

Στις 28 Ιανουαρίου 2007 , σε εκδήλωση της Ορθόδοξης Αρχιεπισκοπής στο Ιλλινόις που διοργανώθηκε στο Σικάγο στην ετήσια «Εορτή των Γραμμάτων» προς τιμήν των τριών Ιεραρχών η Προμηθέα ως επίσημη προσκεκλημένη ομιλήτρια της Εκδήλωσης συντάραξε με τον Λόγο της την Συνείδηση των Ελλήνων . (Πλήρες το Αυθεντικό κείμενο της ομιλίας το οποίο δεν διαβάστηκε όλο λόγω των αντιδράσεων) .

Επειδή :

Από μικρό και από τρελό μαθαίνεις την Αλήθεια . (Του Λαού) . Διότι ο φόβος και η εξάρτηση είναι άγνωστες έννοιες για αυτούς....

Πρέπει να τονίσουμε την αξιοπρεπέστατη στάση και τα ευπροσήγορα λόγια του Αρχιεπίσκοπου  Αμερικής Ιάκωβου , ο οποίος μετά την διακοπή της ομιλίας της νεαρής από εξαγριωμένο χριστιανό , καταδίκασε από βήματος την αγενή αυτή στάση .

Στον πόλεμο της χριστιανικής θρησκείας κατά της Εθνικής των Ελλήνων θρησκείας δεν γλίτωσε η φιλοσοφία των Ελλήνων . Εκατοντάδες συγγράμματα μοναχών και *πεφωτισμένων* Ελλήνων εκδόθηκαν τα πρώτα 500 χρόνια μ.χ. με στοχοποίηση τις φιλοσοφικές θεωρίες.....αρκετά έκ΄ των οποίων φυλάσσονται εως σήμερα , ως κόρη οφθαλμού στο Άγιο Όρος (Μονή Βατοπεδίου κ.α.) ενώ μερικά εκτίθενται σε μουσεία της Ελλάδος . Ένα από αυτά εκτίθεται στο Βυζαντινό Μουσείο των Ιωαννίνων με θέμα *Κατά των θεωριών του Αριστοτέλη* του νεοπλατωνικού Συμπλίκιου .(*Χρειάστηκε η πτώση της Κωνσταντινουπόλεως, η εξορία των γραμμάτων και των χειρογράφων του Βυζαντίου και η ανακάλυψη της τυπογραφίας, για να κλυδωνιστεί η νάρκη που διατηρούσε προσεκτικά η Καθολική Εκκλησία. Το πέπλο της άγνοιας σχίσθηκε. Μια αυγή εγκαταστάθη στην Ευρώπη*. ΑΝΤΡΕ ΛΕ ΦΕΒΡ) .

 

Σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα η δημοσίευση του Λόγου της Προμηθέας , να θεωρηθεί βολή κατά της Ορθοδοξίας αλλά μόνο , ιστορική αναδρομή σε πραγματικά γεγονότα που υπηρετεί μόνο την Ιστορική Αλήθεια . Μία Αλήθεια που δεν αποφεύγεται και γίνεται φωτεινός οδηγός για τις επερχόμενες γενεές Ελλήνων.....διότι όποιος ξεχνά την ιστορία του είναι υποχρεωμένος να την ξαναζήσει.....

 

Δεν ασπάζομαι τους σχολιασμούς της νεαρής Προμηθέας για τον Ιησού Χριστού καθότι ανάλογα με το πρίσμα των ανθρώπων αποδίδετε και το νόημα των Θεωριών....Επιπλέον μικρή μου Προμηθέα , μπορεί κάποιος να λέει με αγνές προθέσεις πράγματα , ο ανθρώπινος νους να τα παραφράζει κατά το *Δοκούν* ή κατά πως τα αντιλαμβάνεται .... και επειδή το *Πλανάσθαι ανθρώπινο εστί* , ανάλογα με τη χρονική στιγμή που βρίσκεται o άνθρωπος και την ανάγκη που υφίσταται , να πράττει κακό από άγνοια . Είναι γεγονός πάντως ότι όλα δίδονται από τον Ένα στην ανθρώπινη φυλή , βάση Σχεδίου .

 

Διαφωνώ με την Προμηθέα για τους υπαινιγμούς της σχετικά με την εβραϊκή συνωμοσία κατά των Ελλήνων και κατά της Ελληνικής Παιδείας τους που σκοπό είχε να χειραγωγήσει την ανθρώπινη σκέψη και αυτό διότι , υπάρχουν πάμπολλοι αστάθμητοι παράγοντες που επηρεάζουν τις εξελίξεις καθώς όπως λέει και ο σοφός Λαός μας *στα σχέδια των ανθρώπων ο Θεός γελάει*.....

 

Πιθανώς κάτω από την επιθυμία των Ρωμαίων κυβερνώντων να μην υπάρχουν ταραχές στις νεοκατακτημένες Ελληνικές επαρχίες , γνωρίζοντας οι τότε κυβερνώντες ότι κρατάς ευκολότερα ομάδες ανθρώπων που πρεσβεύονται από μια θρησκεία ταπείνωσης και ειρήνης όπως η χριστιανική και επειδή το εύρος ή αλλιώς η πνευματική ισχύς των αρχαίων Ελλήνων για αξίες όπως η ελευθερία ή η δημοκρατία ήταν αδιαπραγμάτευτες για αυτόν τον λόγο ίσως να δόθηκε ως ιδέα διοίκησης ο εκχριστιανισμός των αρχαίων Ελλήνων και η χειραγώγηση του αρχαίου Πνεύματος μέσω της χριστιανικής θρησκείας . 

 

Τέλος επειδή πιστεύω ότι πίσω από τον εκχριστιανισμό των Ελλήνων ίσως , να βρίσκεται αρχαιοελληνικός νους , που  βασιζόμενος στην παράφραση του Δελφικού Παραγγέλματος *ΠΑΣΙΝ ΑΡΜΟΖΟΥ* που σημαίνει να ταιριάζεις με όλους ή να έχεις αρμονική σχέση με όλους και ένεκα των δύσκολων συνθηκών (δίκαιο πιεστικής ανάγκης) για την επιβίωση της Ελληνικής φυλής είπε : *Αν οι Έλληνες δεχτούμε τη Νέα θρησκεία (Χριστιανισμό) τότε αυτή δεν θα χαθεί στο χρόνο και εμείς δεν θα χαθούμε από τη γη* . Δηλαδή απλά η μη προσαρμογή των Ελλήνων στα νέα δρώμενα θα δυσκόλευε την επιβίωση του γένους και των φιλοσοφικών ιδεών του......

 

Υ.Γ.: Εξάλλου πρέπει να πούμε ότι : στην αυλή των τότε διοικούντων πάντοτε υπήρχαν μορφωμένοι Έλληνες (σκλάβοι) που βοηθούσαν την διοίκηση των νέων επαρχιών και επηρέαζαν κατά το μέτρο του δυνατού τα δρώμενα . Επιπλέον δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι Ρωμαίοι γνώριζαν τον Ελληνικό πολιτισμό , τον θαύμαζαν , τον συνδύαζαν με τα έργα και τις συνήθειες του δικού τους λαού και γεννήθηκε έτσι ο ελληνορωμαϊκός πολιτισμός . Το γεγονός του θαυμασμού για τον αρχαίο πολιτισμό μας αποδεικνύεται :

- από το κτίσιμο των σπιτιών (ρωμαϊκών) και των δημόσιων κτιρίων τους ,

- την μάθηση της Ελληνικής γλώσσας που μιλιόταν σε όλες τις τότε , κατακτημένες επαρχίες ,

- τους Έλληνες (σκλάβους) δασκάλους που έπαιρναν για τα παιδιά τους και που συχνά τα έστελναν στην Ελλάδα για να σπουδάσουν ,

- από την καλλιέργεια της λατινικής γλώσσας (το λατινικό αλφάβητο βασίζεται στο ελληνικό) όπου μετάφρασαν σε αυτήν (την λατινική) και έπαιξαν στα θέατρά τους ελληνικές τραγωδίες και κωμωδίες ,

- από τους φιλέλληνες αυτοκράτορες που δαπάνησαν πολλά χρήματα και κόσμησαν την Αθήνα και άλλες περιοχές της Ελλάδας με θαυμαστά έργα ελληνικής τεχνοτροπίας .     

Γιὰ αὐτοὺς τος λόγους κα μὲ περίσσια γάπη , ποφάσισα ν φιλοξενήσω τὸν Λόγο τς νεαρς Προμηθέας στν Σελίδα μου , εχόμενος της , κάθε Εὐτυχία σταδιοδρομία κα νάρετο βίο :

   *τσι δημιούργησε Θες τν λλάδα κα τν νόμασε Γ το Φωτς γιατί *λ* σημαίνει Φς καδ* σημαίνει πέτρα - δαφος - Γ . Κα π τ Γ το Φωτς τν Γ πο πρώτη ντίκρισε τ φς το λιου γεννήθηκαν ο λληνες , ο φωτοδότες των ρετν κα το πολιτισμο . Κα σκόρπισαν ατο τν Πολιτισμ σ λη τν Οκουμένη - καθς κα τάχθη!

Γέννηση τς λλάδας κα τς λληνικς Γλώσσας:

πως σημειώνει πιστήμη τς Γεωλογίας κα τν λλων συναφν κλάδων , πρ 140.000.000 τν , ταν λόκληρος πλανήτης σκεπαζόταν π νερ κα χέρσος γ δν φαίνετο πουθεν , μία γιγαντιαία νοδικ ρογενετικ κίνησης νύψωσε πρ τν πιφάνεια τς δρόσφαιρας πρς τν λιο , τν λεγόμενην *Πελαγονικ ροσειρ* μία στεν ζώνη ξηρς πο περιελάμβανε τν βορειοτερη Μακεδονία (Πελαγονία) , τν λυμπο τν νατολικ πλευρ τς μετέπειτα Θεσσαλίας κα τν Βόρειο Εβοια...

πί   115.000.000 χρόνια ατ μοναδικ νησίδα λλάδα μας ν μέρη ντίκριζε λομόναχη τν Πανθάλασσα πο τν περιτριγύριζε . Ες ατν τν νησίδα γι γδόντα κατομμύρια (80.000.000) τη πρν κόμα ναδυθον λλες ροσειρς ρχισε διαδικασία τν νέων μορφν τς γενέσεως ντων .

Πρν 35.000.000 τη , δηλαδ 105.000.000 τη μετ τν νοδο τς Πελαγονικς ροσειρς στν πιφάνεια , ναδύονται ς λλα νησι ο ρεινο γκοι πως Πίνδος , ο Δειναρικς λπεις , τ Πυρηναία , τ μαλάια ...

λογικ παρουσία το νθρώπου , σ ποια ποχ κι ν μφανίσθηκε ατς νθρωπος στν πλανήτη πρέπει ν ναζητεται στν λυμπο . Εναι δ δύνατον ποτ σ μία περιοχ , πο γι λόγους νερμήνευτους , ναδύεται πρώτη χέρσος γ , νθρωπος τς προνομιούχου ατς γς ν σχηματίζει γλώσσα ργότερα , π τι ο λλοι νθρωποι , πο νάδυση τς γς τος καθυστεροσε κατ πάρα πολλ κατομμύρια τη . Χρος κα νθρωπος δ μεταξ λύμπου κα Πίνδου σχημάτισαν τν Πανάρχαια λληνικ Γλώσσα , ποία κα δάνεισε τς λέξεις το Πολιτισμο τς ες λους τους λλους λαος . Ατ δ λληνικ Γλώσσα περικλείει τς λύσεις στ οκουμενικ προβλήματα τς νθρωπότητος .

Πληθώρα ρευνν κα μελετν προσκομίζουν συντριπτικ στοιχεα μ τ ποα ποδεικνύεται τι ποτ δν πρξε νδοευρωπαϊκ μητέρα γλώσσα λλ ντιθέτως , γονιμοποις γλωσσικ πίδραση ποία εσήγαγε στς διάφορες γλσσες παγκοσμίως τ γνωστ λεκτικ στοιχεα , κοιν σήμερα σ ατς , σκήθηκε π τν πανάρχαια λληνικ Γλώσσα .

ρχαιολογικ σκαπάνη φέρνει στ φς λοένα κα περισσότερα κα πειστικότερα τεκμήρια πο πιβεβαιώνουν τ τεράστιο στορικ βάθος τς νθρώπινης παρουσίας στν λλαδικ χρο . Ατ τ τεκμήρια πίσης ποδεικνύουν πς ο πολιτισμικς ρίζες τς λλάδος χάνονται στ βάθη το πώτατου παρελθόντος κα ταυτόχρονα χρηστεύουν αθαίρετες θεωρίες κα δόγματα περ μφανίσεως το νθρώπου κα το πολιτισμο στν νατολ τν φρικ .

λληνικ Γλώσσα πρξε κα εναι τελειότερη μέχρι σήμερα νθρώπινη γλώσσα π τς Γς .

Ο λληνες διέθεταν χι μόνον να λλ εκοσι συναλφάβητα - τ Χαλκιδικ (κ το ποίου προέρχεται τ Λατινικό) , τ ωνικ , τ Κορινθιακό...κλπ

Μία θεωρία πο κτρέπεται τς λογικς - τ τερατογεννς ψεδος περ φοινικικο λφάβητου - δέχεται τν σύνδεση τς τελειότερης γραφς (τς λληνικς) , μ τν πολιτισμ τν φοινίκων , ο ποοι εχαν ναν χαμηλότατης στάθμης πολιτισμ . ρχαιολογικ σκαπάνη ποδεικνύει τι τ ωνικ λφάβητο , να π τ εκοσι συνΕλληνικ λφάβητά μας - πο ψευδς θεωρεται Φοινικικς προελεύσεως - εναι τουλάχιστον 4.000 τη παλαιότερον τν Φοινίκων . πάρχουν δηλαδ πολλ κείμενα , πως πάρχουν κα πολλ ρχαιολογικ ερήματα πο βεβαιώνουν τν παρξη γραφς στν λλάδα γι τουλάχιστον 7.000 χρόνια , δηλαδ χιλιάδες χρόνια πρν μφανιστον στν στορία ο Σημίτες /Φοίνικες .

Ποι δ , εναι τ βάθος τς λληνικς Γλώσσας;

Μ προτροπ τς λληνίστριας Mary Mc Donald κα μ πρόεδρο τν καθηγητ Τ. Brunner , ξεκιν τ 1972 στ πανεπιστήμιο Καλιφόρνιας (UCLA) τ πρόγραμμα *θησαυρς τς λληνικς Γλώσσας* τ περίφημο TLG . Μετ 13 χρόνια , τ 2000 , 5ος δίσκος κυκλοφόρησε (TLGE) πο περιλαμβάνει περίπου 90.000.000 (νενήντα κατομμύρια λεκτικος τύπους) , ν΄σύγκριση μ τος λεκτικος τύπους λλων γλωσσν, Γαλλικς , γγλικς κτλ πο φθάνουν χι περισσότεροι π 500.000 600.000 κα λιγότεροι .

Τ 90.000.000 λληνικο λεκτικο τύποι λήφθησαν π 11.000 ργα τριν χιλιάδων συγγραφέων , π τν 8ο α π.χ. ως τν 15ο α. μ.χ.

Μόνον 2.000 π τος 3.500 συγγραφες εναι καθαρ λληνες κα π τ 11.000 ργα μόνον 3.500 ργα λόκληρα γραμμς εναι συγγράμματα τν ρχαίων λλήνων προγόνων μας . Ατ δ τ 3.500 ργα λόκληρα γραμμς ποτελον τ να κατομμυριοστ τν πίσημων λληνικν συγγραμμάτων πο πιζησαν (πο μς πόμειναν) μετ τος μπρησμος λων τν βιβλιοθηκν τς λληνικς πικράτειας , κατ τ βυζαντιν χρόνια π τ μένος τν χριστιανν .

Ο μπρησμο ατο κατέστρεψαν κα φάνισαν τ θαυματουργ πιτεύγματα το μεγαλύτερου λαμπρότερου Παγκόσμιου Πολιτισμο τν λλήνων προγόνων μας . τσι κατεστράφη λληνικ Γραμματεία .

ταν μητέρα μου , δεκαέξι χρονν κοπελι - να χρόνο μεγαλύτερή μου - λθε στν μερικ , σ μία τάξη της στ γυμνάσιο στ ποο σπούδαζε τς θεσαν τν ρώτηση μερικανο συμμαθητές της:

**Γιατί στν ρχαία ποχ (στν ρχαία λλάδα) δημιουργικότητα τν λλήνων ταν σύλληπτη κα μίμητη , μ ατ διαιτερότητα τος λς κα χει πεθάνει , φ΄σον γι 2.000 χρόνια σχεδν τίποτε πι δν δημιουργον , οτε πι κούγονται;**

μητέρα μου τ χασε ! Δν ξερε τν πάντηση .

Τελικ θ μπορέσω γ σήμερα , μετ μερόληπτης μελέτης κα ρευνας ν δώσω πάντηση σ κείνη τν ρώτηση πο θ πρέπει ν χει πασχολήσει κα τν δικό σας νο.

Γιατί λοιπν ο λληνες δν δημιουργον;

Γιατί σταμάτησαν νὰ  δημιουργοῦν;                                 

δημιουργικότητα τν λλήνων ταν θρέμμα τς λληνικς τν παιδείας .

Τί λοιπν συνέβη στν Παιδεία τν ρχαίων λλήνων;

λληνες , ψυχ τς ψυχς μου , Πανάκριβο Γένος , ταλαίπορον Γένος .

Θ νοίξω σ σς τος πόνους κα τ δάκρυα π τ βάθη τς παιδικς ψυχς μου κα θ σς π τί! κατέστρεψε τν Πανάρχαιο λληνικ Πολιτισμ κα Λόγο κα γιατί!

Τώρα γι μς **περασμένα Μεγαλεα κα διηγόντας τ ν κλας** παιδ θάνατων θεν κα θάνατων ρώων.

Εναι δύσκολο γι μένα ν παραμείνω λύγιστη κα ν καταπνίξω τν πόνο μου ταν μιλάω γ΄ατς τς νεπανάληπτες θηριωδίες πο κατάστρεψαν τ λληνικ θνος κα τ φτα το λληνικο Πνεύματος - πο κατέστρεψαν τν σύλληπτη Γραμματεία κα δημιούργησαν τν μετέπειτα λανθάνουσα πορεία το θνους μας .

π αἰῶνες διώχθηκε μέχρις στορικο θανάτου λληνισμς . (Πολιτισμς , Γραμματεία , Παιδεία)

Ποις λόγος; Πς; Πότε;

Περ τς θρησκείας τν ρχαίων λλήνων (θνικν) , τν θρησκεία το λληνικο θνους - τν **θνικ θρησκεία**

Τν θνικ θρησκεία ο χριστιανο νόμασαν περιφρονητικ **εδωλολατρία** π τν λέξη **Εδωλον**= τ μοίωμα , τ πεικόνισμα , εκόνα , τ γαλμα

Σήμ: Κα ο εκόνες τν χριστιανν σύμφωνα μ τ νωτέρω , εναι εδωλα .

 Διέδιδαν ο χριστιανο τι ο θνικο εχαν ασχρ θρησκεία φέρνοντας ς παράδειγμα τος ρωτες τν θεν , ποκρύπτοντας δ τος συμβολισμος τν ρχαίων λληνικν κειμένων σχετικ μ τν θνικ θρησκεία - τν θρησκεία το λληνικο θνους . Ο συμβολισμο τν ρχαίων λλήνων , σον φορ τν θνικ θρησκεία σαν ποιητικότατοι κα ριστουργηματικο .

Στν *Θεογονία* που ο συμβολισμο φθονον , βρκαν δαφος γι ν συκοφαντήσουν ο πολογητς χριστιανο , χρησιμοποιώντας κάθε ψεδος .

Γράφει Θεογονία το σιόδου (56-57): **ΕΝΝΕΑ ΓΑΡ ΟΙ ΝΥΚΤΑΣ ΕΜΙΣΓΕΤΟ ΜΗΤΙΕΤΑ ΖΕΥΣ ΝΟΣΦΙΝ ΑΠ΄ΑΘΑΝΑΤΩΝ ΙΕΡΟΝ ΛΕΧΟΣ ΕΙΣΑΝΑΒΑΙΝΩΝ** , πο ρμηνεύεται: **Διότι ννέα σαν ο νύχτες κα μ ατς βαθυστόχαστος Ζες σμιγε κρυφ π τος θάνατους στ ερ κρεβάτι νεβαίνοντας** . Μ ατος τος ερος στίχους ο χριστιανο πομόνωντάς τους , φεραν τν Δία ς δονολάτρη κα ρωτόληπτο , ν Θεογονία πι κάτω γράφει (Θεογ.104): **ΧΑΙΡΕΤΕ ΤΕΚΝΑ ΔΙΟΣ ΔΟΤΕ ΔΕ ΙΜΕΡΟΕΣΣΑΝ ΑΟΙΔΗΝ** , πο ρμηνεύεται: **Χαίρετε γεννήματα (δημιουργήματα) το Θεο δστε τ τραγούδι πο φέρνει τν μπνευση** , τονίζοντας δ τι τ γεννήματα τν ννέα νυχτν ταν ο ννέα μοσες (που κάθε μούσα ντιπροσώπευε κάποια πιστήμη) - μπνευση γενν τς πιστμες , φ΄σον λα πορρέουν π τν θεία βούληση .

Ο χριστιανο φέρουν τν Δία ς νθρωποφάγο , βασιζόμενοι στν Θεογονία 886 που σίοδος γράφει: **ΖΕΥΣ ΔΕ ΘΕΩΝ ΠΡΩΤΗΝ ΑΛΟΧΟΝ ΘΕΤΟ ΜΗΤΙΝ...** (τν ποία καταβρόχθισε) τ ποο πλς τι Θες νσαρκώθηκε τν σοφία , γινε πάνσοφος , φο ΜΗΤΙΣ = σοφία στ ρχαα λληνικ .

σον φορ τν πολυγαμία το Δία γράφει Θεογονία (901) : **ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΗΓΑΓΕΤΟ ΛΙΠΑΡΗΝ ΘΕΜΙΝ Ή ΤΕΚΕΝ ΩΡΑΣ , ΕΥΝΟΜΙΗΝ ΤΕ ΔΙΚΗΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗΝ** πο ρμηνεύεται: **Δεύτερη γυναίκα πρε τν λαμπρ Θέμιδα , ποία το γέννησε τς ρες , τν Ενομία , τν Δίκη κα τν Ερήνη...** πονοώντας τι π τν θε προέρχεται συμπαντικ τάξη (ο ρες σαν θεότητες τς ν τ φύσει τάξεως) , Δικαιοσύνη = (Θέμις) , Ενομία , Δίκη , Ερήνη , λα δηλαδ τ γαθ πο δίνει Θες στν νθρωπότητα κα πιβλέπει γι τν σωστ φαρμογή τους .

δίκως λοιπν ο Χριστιανο φεραν τν Δία (Ζε) πο σημαίνει Θες , δυπαθ , ν μν φήνει γυναίκα γι γυναίκα , ποσιωπώντας (σκοπίμως!) τος βαθύτερους συμβολισμος τς θρησκείας τν λλήνων .

λληνικ φιλοσοφία ταν τ κόκκινο παν γι τος χριστιανος ο ποοι κολουθοσαν τν δρόμο , πο χάραξε διος πόστολος Παλος , ποος πετέθη μ σφοδρότητα ναντίον της . πίθεση ατ το Παύλου ναντίον τς φιλοσοφίας πέρασε ς πιταγ στ Εαγγέλιο κα ποτέλεσε ντολ γι τος χριστιανούς:

Κολοσ. Β-8: **ΒΛΕΠΕΤΕ ΜΗ ΤΙΣ ΗΜΑΣ ΕΣΤΑΙ Ο ΣΥΛΑΓΩΓΩΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΚΕΝΗΣ ΑΠΑΤΗΣ , ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ , ΚΑΤΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΥ ΚΑΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ** . Τ ποο μεταφράζεται : **Προσέχετε μ σς ξαπατήσει κάποιος μέσω τς φιλοσοφίας κα τς μάταιας πάτης , κατ τν παράδοση τν νθρώπων κα σύμφωνα μ τ κοσμικ στοιχεα κα χι σύμφωνα μ τ Χριστό** .

Χριστιανο πο εχαν μόρφωση γραψαν εδικ κείμενα μ σκοπ ν νατρέψουν τς θεωρίες κα τς θέσεις τν ρχαίων σοφν ατο ο χριστιανο νομάσθηκαν πολογητα περασπιστς το χριστιανισμο . Ατο ο πολογητα στρέφοντο κυρίως ναντίον τν λλήνων Σοφν , ο ποοι εχαν γεννηθε αἰῶνες πρν τν δρυση το χριστιανισμο . Θ παραθέσω μερικος μόνο , π τ πειρο ριθμ , τν πολογητν , γι ν κατανοηθε μέθοδος το φελληνισμο , μ στόχο τος τν καταστροφ το λληνισμο .

πολογητς Θεόφιλος (πίσκοπος ντιόχειας - 180 μ.χ.) , γραψε τρία βιβλία μ τν τίτλο *Πρς ποστόλους* που δηλώνει πς *περιφρονε φάνταστα τν λληνικ φιλοσοφία* . Ατς δ γράφει τι Πλάτων κα ο λλοι λληνες φιλόσοφοι εναι κενόδοξοι , ματαιόδοξοι...Χαρακτηρίζει δ Θεόφιλος λα τ λληνικ συγγράμματα νωφελ .

-λλος πολογητς (β΄α.μ.χ.) Τατιανς (Σύριος στν καταγωγ) γραψε *Πρς λληνες* στ ποο ποστηρίζει τι : *ο λληνες δν δημιούργησαν τίποτα δικό τους , διότι λα τ παρέλαβαν π τος βαρβάρους* . Ατς χαρακτηρίζει τν ράκλειτο (π λέξει) *μαθ* , τν ριστοτέλη *κόλακα* , τν Πλάτωνα *κοιλιόδουλο* κλπ

- ρμείας (β΄α.μ.χ.) στν συγγραφή του μ τίτλο *Διασυρμς τν ξω (εδωλολάτρες) φιλοσόφων* γράφει τι : * φιλοσοφία χει τν ρχή της στος Δαίμονας (συνεπς σατανς εναι ρχηγς τν φιλοσόφων)* .

- πολογητς Κλήμης (περ 280 μ.χ.) μ τ προσωνύμιον *λεξανδρες* στ ργο το *Στρωματες* γράφει : *Ο ΄λληνες σοφο πωφελήθησαν π τος Προφήτας κα τν Μωυσ* , καταλήγοντας μ τν πίθανη πωδ *λληνες κλέπται πάσης γραφς* .

- Λατίνος πολογητς Τερτυλλιανς δν πάει πίσω στν πολεμικ ναντίον το λληνισμο . Γράφει δ , στ ργα του: *Περ παραγραφς αρετικν* , *πολογητικς* κα *Περ ψυχς* τι: * λληνικ φιλοσοφία κα Γραμματεία χουν διαβολικ πιρρο* κα συνεχίζει : δν εναι δυνατν *ν συγκριθε θήνα μ τν ερουσαλμ , διότι θήνα εναι ποδεέστερη* .

Γι ν πιβληθε χριστιανισμς λοκληρωτικ στν Βυζαντιν ατοκρατορία ταν νάγκη ν ξαφανισθον ο λέξεις λλην , λλς , λληνισμς . λέξη *λλην* φθασε ν θεωρεται βριστικ γι ναν χριστιαν , κόμα κα ν ατς καταγόταν π τν νδοξη θήνα τν στορικ Σπάρτη . Μόνον ο λέξεις Ρωμαος , Ρωμαϊκ κράτος κα λλα παράγωγά τους εχαν θέση μέσα στν χριστιανισμ .

Γ ατ λλωστε μέχρι κα σήμερα χει πικρατήσει ν λέμε *Ρωμιοί* , *Ρωμιοσύνη* , *Ρωμαίικο* ντ ν χρησιμοποιομε ντίστοιχα , ποκλειστικ κα μόνο , τς λέξεις λληνες , λληνισμς , λλς .

          *λληνες Πατέρες τς κκλησίας* το χριστιανικο κδοτικο οκου *Γρηγόριος Παλαμς* 1980 -πολύτομη κδοση-

ωάννης Χρυσόστομος . *ρμηνεία ες τν πρς Ρωμαίους πιστολή*:

*Πο εναι τώρα ο σοφο τν λλήνων μ τ πυκνά τους γένια , μ τος ξωμους χιτνες τους κα μ τ παραφουσκωμένα λόγια;  λην τν βάρβαρον λλάδα σκηνοποις ( Παλος) πέστρεψε (=κχριστιάνισε) . ς εναι κι ατς νάμεσά τους περιβόητος Πλάτων , πο τρες φορς πγε στν Σικελία , γεμάτος πίδειξη κα κομπορρημοσύνη , μ κανες δν το δωσε προσοχ . μως κενος σκηνοποις χι μόνο στ Σικελία , χι μόνο στν ταλία λλ κα σ λη τν οκουμένη πέταξε κα δν σκανδάλισε , κι εναι φυσικό , γιατί ο διδάσκαλοι δν καταφρονονται π τν ργασία τος λλ π΄τ ψέματά τους*...*Δν βλέπετε στος γνες , ταν γωνοθέτης βαδίζει δι μέσου της γορς , πόση εταξία κα σιωπ πάρχει στ λαό; Πς λοιπν κε πο Διάβολος πομπεύει πάρχει τέτοια σιωπ κι δ πο εναι Χριστς χει τόσο θόρυβο;*

ωάννης Χρυσόστομος στν μιλία τος Τεσσαρακοστν*ναφέρει: *ς ντραπον ο λληνες βλέποντας τν γάπη μ τν ποία ποδεχόμεθα κα σπαζόμεθα τν ρχομ τς γίας Τεσσαρακοστς κι ς νομάζουν κενοι γιορτς κα πανηγύρια , τ μέθη κι λες τς λλες κολασίες κα σχήμιες*

ωάννης Χρυσόστομος (Ι)

π τν πολύτομη κδοση *λληνες Πατέρες τς κκλησίας* το χριστιανικο κδοτικο οκου *Γρηγόριος Παλαμς* (1980)

Χαρακτηρίζει τος λληνες :

-*Μωρούς* : τόμος 18 , σέλ.17 , κφέροντες *λόγους μάταιους κι κάθαρτους* : τόμος 18 , σλ 113 , *κυλιόμενους μαζ μ πόρνους κα μοιχούς...* : τόμος 18 , σέλ. 115 , *δεισιδαίμονες* : τόμος 34 , σέλ. 429 , *αμομεκτες μετ μητέρων κα δελφν* : τόμος 34 , σλ 459 , *σοφώτερους π τ ζα* : τόμος 34 σέλ. 497 .

Στν *Ες τν ΄ Κορινθίους , Δ΄ μιλίαν* τόμος 18 , σλ 92 ναφέρει Ι. Χρυσόστομος : *πόσον κοπίασεν Πλάτων μ τος μαθητς του μ τ ν μς συζητε περ γραμμς κα γωνίας κα σημείου κα περ ριθμν ρτίων κα περιττν κα σων μεταξ τν κα νίσων κα δι τέτοια θέματα λεπτεπίλεπτα ς στς τς ράχνης - διότι ατ εναι δι τν ζων περισσότερον χρηστα π κενα τ φάσματα - κα χωρς ν φελήσει πολ λίγον μ τς συζητήσεις ατς γκατέλειψε τσι τν ζωή,...*

ωάννης Χρυσόστομος (ΙΙ)

-Στν πάρ.β τς μιλίας *τι θες εναι Χριστς* γράφει τι ο πόστολοι *βαρβάρους κα λληνας κα κάθε λλο θνος κατετρόπωσαν* .

λληνες εναι βρομερο κα πανάθλιοι* *μιαρο κα παμμίαροι*

} *Εἰς τν μακάριον Βαβύλαν λόγος Β΄, παρ.α

-* Κύριός μας ησος Χριστός... επε τοτο : *λήθεια , λήθεια σς λέω , ατς πο πιστεύει σ΄ μένα , τ ργα τ ποα κάνω γ κι κενος θ κάμει κα μεγαλύτερα π ατ θ κάμει* . Βέβαια πολλο λλοι διδάσκαλοι σαν κα μαθητς εχαν κα θαύματα φανέρωσαν , πως καυχνται ο παδες τν λλήνων κι μως οδέποτε κανες π ατος σκέφτηκε τίποτε τέτοιο οτε τόλμησε ν πε . Οτε μποροσε ποτ κανες λληνας κι ς ταν τελείως διάντροπος *ΚΑΝ ΠΑΝΤΑ ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟΙΕΝ* ν παρουσιάσει προφητεία τέτοιο λόγο δοσμένο σ΄ατούς...ν γι λα τ΄λλα μιλον διάντροπα κα λένε ψέματα , σα τους  κατέβουν στ κεφάλι , τίποτα τέτοιο δν τόλμησαν ν πλάσουν ποτέ...

Εδαν μ πολλ πονηρία ο κμεταλλευτς (λυμενες) κενοι (λληνες) , τι ατς πο θέλει ν ξαπατήσει  πρέπει ν κατασκευάσει μερικ πράγματα πιθαν κα καλοστολισμένα κα τόσο καλοπλεγμένα πο ν ποδειχθε  ψευτιά τους . πλασαν κι φτίαξαν σα μποροσαν γι ν ξεγελάσουν τος πι φελες* . (*Ες τν μακάριον Βαβύλαν* λόγος Β΄ κα *Κατ ουλιανο κα πρς λληνας* πάρ.α) .

-*Πόση εναι διαφορ νάμεσα στν νωτερότητα τν Χριστιανν κα στν πρέπεια (ασχύνην) τν λλήνων* (νθ.νωτ. πάρ.ζ) .Εναι δυνατν ρωτοσε τ ποίμνιό του σ χριστιανο ν εναι *χειρότεροι π τος λληνες; Διότι ν κενοι (ο λληνες) γι τν δόξα πέδειξαν τόσο κεν φιλοσοφία πόσο περισσότερο πρέπει μες ο χριστιανο γι τ Θε ν εμεθα νάρετοι;* (μιλία ΠΔ΄, περ τς ατς πραγματείας κα τι ο λληνες τος Χριστιανος ν πολλος περακοντίζουσι*) .

-*τσι καμε κα Παλος βρίσκοντας τ πίγραμμα (νν. τ *ΤΩ ΑΓΝΩΣΤΩ ΘΕΩ*) γραμμένο στ βωμ σν σ παραταξη  χθρική...Γιατί ταν κενο τ πίγραμμα ξίφος τν θηναίων , μαχαίρι τν χθρν , μ ατ τ μαχαίρι πέκοψε τ κεφάλι τν χθρν* (*Πάνω στς Πράξεις τν ποστόλων* Α΄)

-*ΠΟΙΗΣΟΜΕ ΔΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΡΩΤΟΝ* (τι θες εναι Χριστός* , μιλία) .

-*ΤΑΥΤΑ ΟΥ ΕΝΝΟΗΣΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΞΙΑΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ* (*Ες τν πτωχν Λάζαρον* , λόγος ΄πάρ.γ) .

-*...ΕΝΤΡΕΠΕΙ ΕΛΛΗΝΑΣ...ΗΜΕΙΣ ΓΑΡ ΕΣΜΕΝ ΑΙΤΙΟΙ , ΗΜΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΝΕΙΝ ΑΥΤΟΥΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ* . (μιλία ΟΒ΄*Περ τς γάπης κα το βίου ρθο κα τι τατα μάλιστα τος λληνας ντρέπει*) .

- γιος Βαβύλας *διήλεγξε(=φανέρωσε) τν τν λλήνων πάτη* (*Ες μακάριον Βαβύλαν* Β΄πάρ. κγ) .

-* πόστολος Παλος σκόρπισε τ χριστιανικ κήρυγμα κα λληνικ πλάνη πρε δρόμο* . (Ες τν πόστολον Παλο* μιλία Δ΄) .

-*Καταγελώντας μν τς λληνικς πλάνης* (*Περ μοίρας κα πρόνοιας* Β΄) .

-*Φλυαρίες κα γελοιότητες εναι λα ατ τς λληνικς νοησίας...* , (*Ες μακάριον Βαβύλαν* Β΄πάρ.δ) .  

-*ληθς λληνες ε παδες , γέρων δ΄οδες . Δέον γρ τν οκείαν νοιαν θρηνεν...* (νθ . νωτ. , πάρ. Θ) .

-*π πο διδαχθήκατε τ ριστοτελικ διδάγματα; Ποις προτίμησε τν Πλάτωνα π τ Εαγγέλια; Ποις πέταξε ξω τ κήρυγμα τς (χριστιανικς) πίστης κα φερε μέσα τν πιστη ναζήτηση;

*Πο μαθες τ γέννητος κα τ γεννητός;* . (Στ *ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΤΟ Ο ΛΟΓΟΣ* , πάρ.β) .

-*ΚΑΙ ΓΑΡ ΑΠΑΝΤΑ ΤΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΝ ΤΗΝ ΕΞΩΘΕΝ ΑΝΣΙΑΣ ΕΤΙΚΕΤΟ , ΚΑΙ ΑΥΤΗ ( λληνικ φιλοσοφία) ΗΝ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ Η ΜΗΤΗΡ* . (*μιλία ες ΄ πρς Κορινθίους* , ΕΠΕ , τ.18 σλ 16) .

-*Κανένα φελος καθαρο βίου δν πάρχει π δόγματα διεφθαρμένα . ν λοιπν τν ξωθεν (=λληνικν) σοφία κολουθον , δν πρέπει ν τος θαυμάζουμε , λλ ν τος περιφρονομε , πο κολουθον νόητους διδασκάλους (=λληνες σοφος *ΜΩΡΟΙΣ ΚΕΧΡΗΝΤΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙΣ*)* . (*Περ ναστάσεως κατ αρετικν κα φιλοσόφων* , πάρ.γ) .

-*ΟΥΤΕ ΓΑΡ ΘΕΟΥ ΟΥΤΕ ΠΕΡΙ ΚΤΙΣΕΩΣ ΤΙ ΥΓΙΕΣ ΕΥΡΕΙΝ ΗΔΥΝΗΘΗΣΑΝ ΕΚΕΙΝΟΙ (ο λληνες σοφο) ΑΛΛ΄ΑΠΕΡ Ή  ΠΑΡ΄ΗΜΙΝ ΧΗΡΑ ΕΠΙΣΤΑΤΑΙ , ΤΑΥΤΑ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΗΔΕΙ (=γνώριζε) ΑΛΛ΄ΕΛΕΓΟΝ ΟΤΙ ΘΑΜΝΟΣ ΕΣΤΙ ΚΑΙ ΙΧΘΥΣ ΚΑΙ ΚΥΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΨΥΧΗ . ΤΟΥΤΟΙΣ ΟΥΝ , ΕΙΠΕ ΜΟΙ , ΠΡΟΣΕΧΕΙΝ ΔΕΙ; ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΙΣΙΝ ΕΝ ΤΗ ΚΩΜΗ ΕΚΕΙΝΟΙ , ΚΑΛΟΥΣ ΒΟΣΤΡΥΧΟΥΣ (=κοτσίδες) ΤΡΕΦΟΥΣΙ ΚΑΙ ΤΡΙΒΩΝΑΣ ΑΝΑΒΕΒΛΗΝΤΑΙ - ΜΕΧΡΙ ΤΟΥΤΩΝ ΑΥΤΟΙΣ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ . ΑΝ ΔΕ ΤΑ ΕΝΔΟΘΕΝ ΙΔΗΣ , ΤΕΦΡΑ ΚΑΙ ΚΟΝΙΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΣ ΟΥΔΕΝ , ΑΛΛΑ ΤΑΦΟΣ ΑΝΕΩΓΜΕΝΟΣ Ο ΛΑΡΥΞ ΑΥΤΩΝ , ΠΑΝΤΑ ΑΚΑΘΑΡΣΙΑΣ ΕΧΩΝ ΓΕΜΟΝΑ ΚΑΙ ΙΧΩΡΟΣ (=δηλητήριο φιδιο) ΚΑΙ ΤΑ ΔΟΓΜΑΤΑ (=λληνικ φιλοσοφία) ΠΑΝΤΑ ΣΚΩΛΗΚΩΝ* . (*Ες τος νδριάντας* , ΙΖ΄) .

-*ν ξεκινήσουμε ν παραθέτουμε τ δόγματά τους , θ κολουθήσει πολ γέλιο (*ΠΟΛΥΣ ΕΨΕΤΕ ΓΕΛΩΣ*)...*ΠΟΥ ΝΥΝ ΕΙΣΙ ΟΙ ΤΟΥΣ ΤΡΙΒΩΝΑΣ ΑΝΑΒΕΒΛΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΒΑΘΥ ΓΕΝΕΙΟΝ ΔΕΙΚΝΥΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΡΟΠΑΛΑ ΤΗ ΔΕΞΙΑ ΦΕΡΟΝΤΕΣ ΟΙ ΤΩΝ ΕΞΩΘΕΝ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ (=λληνες) ΤΑ ΚΥΝΙΚΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΟΙ ΤΩΝ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΩΝ ΚΥΝΩΝ ΑΘΛΙΩΤΕΡΩΝ ΔΙΑΚΕΙΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΓΑΣΤΡΟΣ ΕΝΕΚΕΝ ΠΑΝΤΑ ΠΟΙΟΥΝΤΕΣ;* (*Ες τος νδριάντας* , ΙΖ΄) .

-Ο λληνες φιλόσοφοι *ποτ δν καμαν τ σωστ , λλ σαν δειλοί , φιλόδοξοι , λαζόνες κα εχαν συλλόγιστα πάθη* .

πόστολοι κατάφεραν *τν φιλοσόφων τν γλώσσα ν δένουν , τν ρητόρων τ στόματα ν κλείνουν* (*τι θες εναι Χριστός* , πάρ. ε΄) .

λληνες φιλόσοφοι κα ο ρήτορές τους εναι: *καταγέλαστοι κα δν διαφέρουν π τ παιδι πο λένε νοησίες . Γιατί δν μπόρεσαν ν πάρουν μ τ μέρος τους οτε ναν σοφ σοφο , οτε νδρα γυναίκα , οτε να μικρ παιδ π τόσα θνη κι π τόσους λαούς, (Υ.Γ.: σοφία τν λλήνων φθασε στ πέρατα (κρα) τς οκουμένης , φερε τν ναγέννηση κα μελετται π λα τ θνη τς γς σήμερα) λλ προκαλοσαν τόσα γέλια τ βιβλία πο εχαν γράψει στε μόλις τ παρουσίαζαν , ν ξαφανίζονται , γ΄ ατ χάθηκαν τ περισσότερα, (Υ.Γ.: Ο Χριστιανο καναν μπρησμος ες λες τς βιβλιοθκες : τς λεξάνδρειας ,...τς Κωνσταντινουπόλεως , ατ δ π τν Ατοκράτορα Λέοντα Γ΄τν σαυρον που κατεστράφησαν 300.000 τόνοι λληνικν συγγραμμάτων ςρετικ* - λες ο βιβλιοθκες τς λληνικς πικράτειας κατεστράφησαν π Χριστιανος μισέλληνες ζηλωτές) , τόσο δν φοβόμαστε μ πάθωμε κάποιο κακ π τν χθρα τος , τόσο περιφρονομε τν πολυμήχανη δραστηριότητά τους* . (Ες τν μακάριον Βαβύλαν κα κατ ουλιανο κα πρς λληνας* , λόγος Β΄πάρ. β) .

-*...ΠΛΑΤΩΝΑ ΕΞΕΒΑΛΕΝ ΟΥΧΙ ΔΙ΄ΕΤΕΡΟΥ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ , ΑΛΛΑ ΔΙΑ ΑΛΙΕΩΣ ΑΜΑΘΟΥΣ* . (μιλία , Δ΄ες ΄Κόρ. 2.21) .

-*...Δν πνε ν κρεμασθονε (ο λληνες σοφο) πουθεν ν γκρεμοτσακιστονε , φο δν ξέρουν τί τος γίνεται;* . (Ες τν μακάριον Βαβύλαν κα κατ ουλιανο κα πρς λληνας* , λόγος Β΄πάρ. γ) .

-*Τίποτε δν κατόρθωσαν , διότι τέτοια εναι πλάνη (τν λλήνων φιλοσόφων) κα κανες ν μν τν νοχλ διαλύεται* . (Ες τν πόστολον Παλο* μιλία Δ΄) .

-*ΚΑΙ Ο ΜΕΝ ΠΟΛΛΑ ΛΗΡΗΣΑΣ (=λρος=μωρολογία) ΠΛΑΤΩΝ ΣΕΣΙΓΗΚΕΝ ΟΥΤΟΣ (= Πέτρος) ΔΕ ΦΘΕΓΓΕΤΑΙ...ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΓΗΣ ΚΑΙΕΙΣ ΤΑ ΠΕΡΑΤΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ . ΠΟΥ ΝΥΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Ο ΤΥΦΟΣ; ΠΟΥ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ; ΠΟΥ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ Ο ΛΗΡΟΣ (μωρολογία); ΤΙ ΟΥΝ ΟΥΚ ΕΙΣ ΠΛΑΤΩΝΑ ΕΝΗΡΓΗΣΕΝ Ο ΧΡΙΣΤΌΣ , ΟΥΔΕ ΕΙΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑΝ ΦΗΣΙΝ; ΟΤΙ ΠΟΛΛΩ ΦΙΛΟΣΟΦΟΤΕΡΑ ΗΝ Η ΠΕΤΡΟΥ ΨΥΧΗ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ ΕΚΕΙΝΩΝ (Πυθαγόρας , Πλάτων , ριστοτέλης) . ΕΚΕΙΝΟΙ (ο λληνες φιλόσοφοι) ΜΕΝ ΓΑΡ ΠΑΙΔΕΣ ΟΝΤΩΣ ΗΣΑΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΚΕΝΗΣ ΔΟΞΗΣ ΠΕΡΙΤΡΕΠΟΜΕΝΟΙ ΠΑΝΤΑΧΟΥ...ΟΥΤΟΣ (=Πλάτων) ΜΕΝ ΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟΝ ΑΝΑΛΩΣΕ ΠΕΡΙ ΔΟΓΜΑΤΑ ΣΤΡΕΦΟΜΕΝΟΣ ΑΝΟΗΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ . ΤΙ ΓΑΡ ΟΦΕΛΟΣ ΕΚ ΤΟΥ ΜΑΘΕΙΝ , ΟΤΙ ΜΥΙΑΝ ΜΕΤΕΠΙΠΤΕΝ , ΑΛΛ΄ΕΠΕΒΑΙΝΕ ΤΙΝ ΕΝ ΠΛΑΤΩΝΙ ΟΙΚΚΟΥΣΗ ΨΥΧΗ; ΠΟΙΑΣ ΤΑΥΤΑ ΟΥ ΜΑΤΑΙΟΛΟΓΙΑΣ; ΠΟΘΕΝ ΔΗ ΤΟΙΑΥΤΑ ΛΗΡΕΙΝ ΕΠΕΒΑΛΕΤΟ; ΕΙΡΩΝΙΑΣ ΜΕΣΤΟΣ ΗΝ Ο ΑΝΗΡ (Πλάτων) ΚΑΙ ΖΗΛΟΤΥΠΟΣ ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΑΣ ΔΙΑΚΕΙΜΕΝΟΣ...ΠΑΡΑ ΔΕ ΑΥΤΟΎ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΝ ΕΙΣΗΓΑΓΕΝ , ΕΝΘΑ ΤΗΣ ΠΟΛΛΗΣ ΑΙΣΧΡΟΤΗΤΟΣ ΓΕΜΟΝΤΑ ΕΝΟΜΟΘΕΤΗΣΕ...; ΑΛΛ΄Ο ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ ΩΣ ΕΔΟΚΕΙ ΚΑΙ ΟΠΛΑ ΤΑΙΣ ΓΥΝΑΙΞΙ ΠΕΡΙΤΗΘΗΣΙ ΚΑΙ ΚΡΑΝΗ ΚΑΙ ΚΝΗΜΙΔΑΣ ΚΑΙ ΚΥΝΩΝ ΟΥΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΙΝ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ...ΑΕΙ ΓΑΡ ΔΙ΄ΑΥΤΩΝ ΕΣΠΟΥΔΑΣΕ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ* . (*Κατ τν λλήνων κα σύγκρισης το Πλάτωνος πρς τν Πέτρο* , πάρ.γ΄) .

-*λλ ν νατρέφετε τ παιδι μ τν παιδεία κα τν νουθεσία το Κυρίου...Διότι λικία ατ χει πολλ νοησία κα στν νοησία ατ ρχονται ν προστεθον κα τν λλήνων τ λόγια , ταν τ παιδι μάθουν τι ο (λληνες) ρωες πο θαυμάζουν , ατο εναι δολοι στ πάθη κα δειλο στν θάνατο . πως χιλλέας ταν λλάζει γνώμη ταν πεθαίνει γι μία ρωμένη , ταν λλος μεθ κι λλα τέτοια πολλ . Χρειάζονται λοιπν στ παιδ ατ τ φάρμακα* (νθ. νωτ)

-*Τ παιδι ν πακοτε στος γονες σς σύμφωνα μ τ θέλημα το Κυρίου...μως ταν γονέας εναι λλην αρετικς τότε τ παιδ δν πρέπει ν πακούει* . (*πιστολ πρς φέσιους* , μιλία 21 , πάρ.α) .

-*Γιατί γιος Βαβύλας παρεκάλεσε τν Θε ν ρίξει φωτι στν ναν να το πόλλωνος στν Δάφνη) κα φωτι ατη κατέκαψε λη τν ροφ , φάνισε τ εδωλο μέχρι τ τελευταο κομμάτι καμε τ πάντα στάχτη κα σκόνη* . (*Ες τν μακάριον Βαβύλαν* , Λόγος Β΄, πάρ. ζ΄) .

Υ.Γ.: Γ΄ατ γιοποιήθηκε Βαβύλας , ς κα τ πλθος τν γίων . Δία τν συνεισφορά τους στν καταστροφ το λληνικο πολιτισμο . παιδείας κα κατ τν λλήνων ς φυλ .

-*Δν πιτρέπεται κανες ν ζε νεξέλεγκτα , πως συνέβαινε μ τος λληνες σ ασχρότητα κα μέθη κι δηφαγία κι πολαύσεις κα πολυτέλεια* . (*Περ τς ναστάσεων τν νεκρν*) . 

Μέγας Βασίλειος

-*Εναι δ χθρο ο λληνες , διότι διασκεδάζουν καταβροχθίζοντας μ ρθάνοιχτο τ στόμα τν σραλ . Στόμα δ λέγει δ προφήτης τν σοφιστικήν του λόγου δύναμη , ποία τ πάντα χρησιμοποίησε γι ν παραπλανήσει τος ν΄πλότητι στν θεν πιστεύσαντας* .

-*νάμεσα στος θεος τν λλήνων πάρχουν φανερο ρωτες κα μοιχεες μ΄πικεφαλς τν πατο Δία*

χω κάνει μία περιληπτικ μελέτη περ το Δία τς ρωτες! πολυγαμία!κλπ...

Θ σχοληθομε μ τ κείμενα τς Παλαις Διαθήκης κα τ θέμα τς μοιχείας !! , στ τέλος το θέματος δ περ τν Πατέρων τς κκλησίας .

ς δομε τί λένε κα λλοι Πατέρες τς κκλησίας:

- Κύριλλος εροσολύμων *Προκατηχήσεις* : *χεις πολλος χθρος κα πρέπει ν χεις πολλ βέλη , γιατί πρς πολλος θ κοντίζεις κα πρέπει ν μάθεις πς ν καταποντίζεις τος λληνες* .

παρακάτω λόγια εναι το φραμ το Σύρου : *ς τιμήσουμε τς ορτς το Κυρίου χι μ αλος κα κιθάρες , σν χριστιανο κι χι σν λληνες μ δάφνες κα νθη κάτι λλο πο θ προδίδεται λληνικό* .

-Λέει ναστάσιος Σιναΐτης : *Ν μν εμαστε μ τ λόγια εσεβες κα μ τν τρόπο λληνες . Εναι τιποτένιοι κενοι ο χριστιανο πο τηρον μύθους λληνικος . Πς τολμον κα μεταλαμβάνουν τ Θεία μυστήρια ατο πο εναι χειρότεροι τν λλήνων;* .

- Θεοφάνης Μοναχός  ποος θεωρεται λογιότατος κα σοφότατος γράφει : *Ν κοτε λόγους καλος κι χι τραγούδια , γιατί στν ρα το θανάτου μς ατ θ΄να μπόδιο στν σωτηρία μας . Θ μποδίσουν (τ τραγούδια) τος γγέλους ν πάρουν τν ψυχή μας κα θ μς τν πάρουν ο δαίμονες* .

- ωάννης Δαμασκηνς λέει : *Τς Κυριακς κα τς γιορτς οτε ν παίζεις οτε ν χορεύεις , γιατί τ παιχνίδια κι ο χορο ργα διαβόλου εναι . Ο λληνες ο θεοι κα ο πεπλανημένοι πο δν πίστευαν θε , πο δν λπιζαν μήτε νάσταση μήτε Κρίση , κενοι τ καμαν ατ κα χόρευαν κι πιναν κι χαίρονταν μ τ παιχνίδια . μως μες ο χριστιανο δν εναι σωστ ν τ κάνουμε στς γιορτές μας , λλ ν θυμσαι σ τί φταιξες το Θεο (quilt trip) , ν θυμσαι τν θάνατο κι τι μέλλεις ν τιμωρηθες ν δν μετανοήσεις . Ατ ν θυμσαι κι ναστέναξε , κλάψε , δάκρυσε , λυπήσου κα θρήνευσε κα θ σ λυπηθε Θεός* .

-Γράφει Τερτυλλιανός : *Ποι μοιότης μεταξ φιλοσόφου κα νς χριστιανο , μεταξ νς μαθητο τς λλάδος κα νς μαθητο το ορανο; Τί κοινν μεταξ θηνν κα ερουσαλήμ; Μεταξ καδημίας κα κκλησίας , μεταξ (ποι μοιότης μεταξ) Στος το Ζήνωνος κα Στος το Σολομντος ;

ρχιεπίσκοπος θηνν κα πάσης λλάδος κ. Χριστόδουλος ναφέρει στν φημερίδα *πογευματινή* της θήνας 29 Αγούστου 2005 στν σειρ ρθρων μ τν τίτλο * συνάντηση το ρχαίου λληνισμο μ τν Χριστιανισμ . προσηλυτισμς τν λλήνων* : * ρχαία λληνικ θρησκεία δν κατελύθει δι διατάγματος οτε κατόπιν πιθέσεων φανατισμένου χλου*...*Δν εναι εκολο ν ντιληφθε κανες πς λληνικς λας πέρριψε τν θρησκεία του κα σπάσθηκε μία λλη θρησκεία* . *Τί τν θησε (τν λληνικ λα) σ μία τέτοια δραματικ πόφαση; (ν σπασθε δηλαδ μία ξενόφερτη θρησκεία;)*

Μετ ατν τν λόγων κ. Χριστόδουλος πιτίθεται συγκράτητα κατά: *τν παραμυθολογούντων , ο ποοι μ πίστευτο θράσος προσπαθον ν ζέψουν τν στορία στ ρμα τους* , ν ποσιωπε δι τ στοιχεα κα τς ποδείξεις , πάριθμα ντοκουμέντα κα κείμενα φοσιωμένα στν ληθ τραγικ βίαιη κχριστιάνιση τν λλήνων κα πιμένει ν λέει πς *δν πάρχει διάταγμα* πο ν *θησε* τ λληνικ θνος ν πορρίψει τν θρησκεία του .

Κατ πόσον ελικρινς εναι κ. Χριστόδουλος;

Ποι εναι πίσημη θέση τς ρθόδοξου λληνικς κκλησίας ες τ θέμα : * συνάντηση το ρχαίου λληνισμο μ τν Χριστιανισμ ....* 

κα ς παντήσουμε στν κ. Χριστόδουλο πο ρωτάει :

*Τί τν θησε (τν λληνικ λα) σ μία τόσο δραματικ πόφαση; *φ σον προηγουμένως ναφέρει πώς : * ... λληνικς λας πέρριψε τν θρησκεία του κα σπάσθηκε μία λλη θρησκεία (τν χριστιανισμό)* .

Θ δομε μαζ τί λέει κκλησία (τ Οκουμενικ Πατριαρχεο) σ ατ τ θέμα . Μέσα δ π τν ποψη ατς τς κκλησίας τς λλάδας , θ βρομε τν ληθ πάντηση στν ρώτηση :

Τί θησε τν λληνικ λα ν πάρει τν δραματικ πόφαση ν λλαξοπιστήσει;  

1η  διάψευση ες τος σχυρισμος το κ. Χριστόδουλου π τν κκλησία τς ρθοδοξίας .

Τ μηνιαο περιοδικ *κκλησιαστικ λήθεια* τς 28 Φεβρουαρίου 1899 τος ΙΘ , ΑΡΙΘ. 9 , μ να π τ θέματα πο σχολεται εναι τ κείμενο : *Τ εδώλεια κα τύχη ατν*

ς μετρήσουμε μαζ στ κείμενο πο κολουθε (πογεγραμμένα μ κόκκινη γραμμ κα κίτρινο φόντο) πόσες φορς παναλαμβάνοντο ο φράσεις : *λειφθέντα μέτρα* , *προστάγματα* , *νατροπή* , *τεθεσπισμένων* , *θέσπισμα* , *πετάχθη* , αθις κατάλυσις τν εδωλικν ερν* , *θέσπισμα πιτάσσον τν ριστικν ατν κατάλυσιν* , *νέον θέσπισμα* , *πρόσταγμα* , *μυστικα δηγίαι* , *φωδιασμένοι πράκτορες* , *μτ΄κρου ζήλου κτέλεσιν* , *τν θεσπισμάτων* , *τν σθεναρν (τν λλήνων) ντίπραξιν τις νέστειλε τν κτ΄ατν ρμήν*:

εδώλεια κα τύχη ατν*:

*[ Κωνσταντνος Μέγας] Μθ΄λην τν τοιάυτην , κτ΄πίφασιν πς , νεξίθρησκον πολιτείαν , ν μετήρχετο , πάντα τ π τν χρόνων ατο ληφθέντα μέτρα  τεινον ες τν βαθμιαίαν τν πολυθεϊστικν δεν ξαφάνισιν κα τν δογμάτων το νέου θρησκεύματος πικράτησιν . δ τ πρτον φαινομενικ πιότης μετεβλήθη ες αστηρότητα κδηλον π τέλους . Τ ν τ κέντρω εδωλικ ερ ποστερήθησαν τν ες ατ φιερωμένων προσόδων , φο δ π τιν χρόνον φέθησαν λικς προστάτευτα , κατεκλείσθησαν  . Πολλ δ΄ξ ατν κατελύθησαν κα π τν ρειπίων ατν οκοι το ληθινο Θεο νηγέρθησαν . Τ εδωλα δ κα τ ξόανα κα τ μορμολύκεια κα τ νδρείκελα ντικαθιστν εκόνες χριστιανικα , ς το Καλο Ποιμένος κα το Δανιλ ν τ λάκκω λεόντων . (Κα ο δύο βραοι τ γένος)* .

[...]

>>*ν δ τας παρχίας τς ω κίνητος τν εδωλείων περιουσία κατελήφθη π΄ φελεία τν νέων ερν ναν , οτω δ΄κενα , οδ τς τν ρχν ντιλήψεως τυγχάνοντα κα τν μέσων της συντηρήσεως συνεπς ποστερηθέντα , ρημοντο . ς δ΄ Εσέβιος διηγεται : *γυμνοντο...τν κατ πόλιν ναν τ προπύλαια , θυρν ρημα γινόμενα ....τέρων δ΄ π τος ρόφοις στέγη , τν καλυπτήρων φαιρουμένων , φθείρετο λλων τ σεμν χαλκουργήματα , φ΄ος τν παλαιν πάτη μακρος σεμνολογετο χρόνοις , κδηλα τος πάσιν ν γορας πάσσαις τς Βασιλέως πόλεως πρ τίθετο , ...τ πλήθη τς πλάνης τ μορμολύκεια , λη χρυσο κα ργύρου πεπλασμένα , κα τοτα κποδν ετο δεν ρασθαι , σπερ τιν λίθων γκόμματα τος ν σκότει βαδίζουσι πρ τν ποδν ρριμένα* .

[...]

>>*Σκοπς δ τς π τν εδωλείων φαιρέσεως τν καλυπτήρων ν βεβαίως οχ ποκατάστασις ναν παίθριων , ἐὰν ληθς παίθριοι ναο τ πάλαι , ς πολλο φρονούσιν , πρχον . φηροντο ο καλυπτρες π φθορ τς οκοδομς* .

[...]                                          

                       

>>συνέχεια περί των Ελλήνων διώξεων , Προμηθέας Λόγος(2)>>

 

<<Διωγμοί φιλοσόφων και μύθοι<<             

>>Περί Θρησκειών...ο Λόγος (ντοκιμαντέρ)>>

  


© copyright 2006-2019   Ελληνικές Υπηρεσίες  Ιντερνετ Ô

....οι περισσότεροι από τους φιλόσοφους κυνηγήθηκαν από τα ιερατεία, συνήθως καταδικάζονταν ως άθεοι ή ασεβείς ή αιρετικοί από την αρχαία ελληνική «Ιερά Εξέταση»
 
Η αρχαία ελληνική θρησκεία καταστράφηκε από τους Έλληνες φιλόσοφους , σε μεγαλύτερο βαθμό από τους χριστιανούς αυτοκράτορες , και μάλιστα οι Έλληνες κατέληξαν να πάψουν να πολεμούν για τους θεούς , γι' αυτό και τους νίκησαν οι Ρωμαίοι που πίστευαν ακόμη στους θεούς και πολεμούσαν γι' αυτούς με πάθος

 

Οι φιλόσοφοι είπαν πολλές κακίες για τους κληρικούς. Οι κληρικοί είπαν πολλές κακίες για τους φιλόσοφους. Όμως οι φιλόσοφοι ποτέ δε σκότωσαν κληρικούς, αλλά οι κληρικοί σκότωσαν πολλούς φιλόσοφους

ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΤΟΥ ESHOPS

 Εμπορικό δίκτυο

Τουριστικό δίκτυο

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Αυτή η σελίδα χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 2.0 Γενικό