Μετρον Αριστον.gr

 
 

 

 

 

 

 Ιδανική Πανανθρώπινη Πολιτεία

 

 

 

 

 

Διαπλεκόμενες Εξουσίες

 

 

 

Επικοινωνία 

 

 

 

Αίσθηση ψυχής το Λογικό...

 

 

 

Κύκλος Ψυχής

 

 

 

Μοναχικότητα...

 

 

 

 

Διαστάσεις Σύμπαντος

 

 

 

 

Νέστρα των Ανανού...

 

 

 

 

Αρετής Λόγος....

 

 

 

 

Ανανού

 

 

 

 

 

Προθέρμανση Πνεύματος

 

 

 

 

 

 

 

Η Λογική του Συναισθήματος...

 

 

 

 

 

 

 

...ο αμαθής υποχείριο των θρησκειών...

 

 

 

 

Πιθανανού...

 

 

 

 

...μικρό μικρό το αλώνι μου μα να΄ναι όλο δικό μου...

 

 

 

 

...αν το σώμα δίκαζε την ψυχή αυτή θα ...

 

 

 

 

...κάλιο να σου βγει το μάτι παρά το όνομα...

 

 

 

 

...περί αυτοκτονίας...

 

 

 

 

ΘΥΜΟ ΚΡΑΤΕΙ

 

 

 

 

...μην αποκαρδιώνουμε τα παιδιά μας...

 

 

 

 

...περί φόβου...

 

 

 

 

....ο χειρότερος εχθρός σου μπορεί να είναι ο ....

 

 

 

 

...της Προμηθέας Λόγος...

 

 

 

Περί μάθησης, σοφίας, φιλοσοφίας(2)

  

 

Αγορά Χρηστικού Οδηγού Επιβίωσης Σκλάβου (Χοές).

 

Αγορά Αποκωδικοποίησης Ταυτότητας Ανθρώπινης Κοινωνίας (ΑΤΑΚ)

 

Η γαλουχία του Περιπατητή δωρεάν σε ebook EPUB, MOBI, PDF, ppsx, YouTube

 

Οι 12 Προτροπές σε PDF

 

1. Ανάγκη pdf 4. Τάξη Πραγμάτων 7. Ευτυχία pdf 10. Δίκαιος pdf
2. Μέτρο  pdf 5. Ηθική     pdf 8.Πιστεύω δυνατά pdf 11.Καλός Πολίτης pdf
3. Σπεύδω Βραδέως 6. Συγχώρεση pdf 9. Αυτοκυρίαρχος  pdf 12. Κέντρο Αγάπης pdf

 

Ο Εξάντας Ελλήνων σε PDF

 

Αμάθεια  pdf Αποδείξεις κ.α. pdf Ατυχία  pdf Αχαριστία pdf
Βοήθεια  pdf Γονέων, τέκνων Δικαιοσύνη  pdf Δίκαιο  pdf
Εγωισμός pdf Ευγένεια pdf Θεός  pdf Ισχύς  pdf
Ιστορία  pdf Κακία  pdf Κατηγόρων pdf Κυβερνώντες
Μάθηση  pdf Ντροπή pdf Οικογένεια  pdf Οκνηρία  pdf
Οργάνωση Παράδειγμα pdf Πεπρωμένο pdf Πολέμων
Πορείας pdf Συναίσθημα, Ψυχή Τύπος pdf Υγεία pdf
Φόβος  pdf Φιλοδοξία  pdf Φλυαρία  pdf Φίλοι pdf
Χρήμα  pdf Ψεύδος pdf Τέλειος κριτής pps Προσευχές

 

περ. 445 - 385 π.χ.

 

*Από τους εχθρούς πολλά μπορούν να διδαχθούν οι σοφοί* . (Αριστοφάνης από Αθήνα) .

 

 

περ. 480 - 406 π.χ

 

*Ότι μαθαίνει το παιδί με αγάπη το διατηρεί στοργικά μέχρι τα γηρατειά του* . (Ευριπίδης από Σαλαμίνα) .

 

*Όποιος παραμελεί στη νεότητα του τη μάθηση και τον χρόνο που πέρασε έχει χάσει και το μέλλον έχει πεθάνει για αυτόν* . (Ευριπίδης) .

 

 

336 - 264 π.χ.

 

*Μια φύση ευγενική με μέτρια εξάσκηση και με συνδρομή ενός δασκάλου μπορεί πολύ εύκολα να πετύχει την τέλεια αρετή* . (Ζήνων ο Στωικός από Κιτίο Κύπρου) .

   

*Όταν η τύχη σε σπρώχνει προς την φιλοσοφία σε ευεργετεί* . (Ζήνων ο Στωικός) .

 

 

περ. 540 - περ. 475 π.χ.

 

*Η φιλοσοφία δεν είναι σύμφυτη με τον ανθρώπινο χαρακτήρα αλλά με τον Θείο* . (Ηράκλειτος από Έφεσο) .

 

*Μία είναι η σοφία : Να γνωρίζουμε τη σκέψη η οποία ρύθμισε τα πάντα για πάντα* . (Ηράκλειτος) .

 

*Η παιδεία είναι ένας άλλος ήλιος για τους μορφωμένους* . Δηλαδή για αυτούς που έχουν ευγενική φύση - ψυχή . (Ηράκλειτος από τα Απόκρυφα αποσπάσματα) .

 

*ΠΟΛΥΜΑΘΙΗ  ΝΟΟΝ ΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΙ* . *Η πολυμάθεια δε διδάσκει να έχεις νου (σωφροσύνη)* . (Ηράκλειτος , αποσπάσματα για μια Ηθική) .

 

Υ.Γ.: *Οι πολλές γνώσεις δεν είναι απαραίτητο δείγμα σοφίας, αλλά κυρίως ζήτημα μνήμης, που αναπτύσσεται σε βάρος της κρίσης και της οξύτητας του πνεύματος* . (Α. Χρύσας) .

 

Υ.Γ.2: Αναζήτησε τη σοφία, όχι τη γνώση. Η γνώση είναι του παρελθόντος, η σοφία του μέλλοντος . (Αυτόχθονη Αμερικανική Παροιμία) .

 

 

496 - 406 π.χ.

 

*Τα γηρατειά και χρόνος διδάσκουν τα πάντα* . (Σοφοκλής από Αθήνα) .

 

 

*Τόσο στη φιλοσοφία όσο και αλλού υπάρχει πρόοδος*. (Μελέαγρος από Γάδαρα Συρίας , 2ος - αρχές 1ου αι. π.χ.) .

 

*ΜΗ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΛΙΚΗΝ ΑΤΡΑΠΟΝ ΕΠΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΝ* . (Ευκλείδης,4-3ος αιων π.Χ., Αλεξανδρινός μαθηματικός) . Δηλαδή δεν υπάρχει βασιλικός [σύντομος] δρόμος για να μάθεις γεωμετρία (απευθυνόμενος στον Πτολεμαίο).

 

 

*ΔΕΙ ΠΑΙΔΕΥΕΣΘΑΙ ΚΑΙ ΤΑΣ ΠΑΡΘΕΝΟΥΣ* . Πρέπει να καλλιεργούνται (μορφώνονται) και τα κορίτσια . (Κλεόβουλος ο Ρόδιος , 6ος αι. π.χ.) .

 

*Να αγαπάμε τη μάθηση και να αποφεύγουμε την αμάθεια* . (Κλεόβουλος) .

 

*Η γνώση της άγνοιας είναι η αρχή της σοφίας* . (Κλεόβουλος) .

 

 

 

444 - 366 π.χ.

 

 

*Το κέρδος από τη φιλοσοφία είναι το να μπορείς να επικοινωνείς με τον εαυτό σου* . (Αντισθένης από Αθήνα) .

 

*Ο σοφός είναι αυτάρκης γιατί του ανήκουν όλα όσα έχουν οι άλλοι* . (Αντισθένης ).

 

*Όταν ο σοφός ασχοληθεί με την πολιτική δεν θα ακολουθήσει τους ισχύοντες νόμους αλλά τον νόμο της αρετής* . (Αντισθένης ) .

 

*Για το σοφό τίποτε δεν είναι ξένο ή ακατόρθωτο* . (Αντισθένης) .

 

*Από τη σοφία έμαθα να μιλώ με τον εαυτό μου* . (Αντισθένης) .

 

 

...η πεταλούδα ψυχή...

*Ο σοφός δεν υπερέχει τόσο στην επιλογή των καλών , όσο στην αποφυγή των κακών , έχοντας ως σκοπό το να μη ζει επίπονα και στενάχωρα* . (Ηγησίας από Κρήτη , 3ος αι. π.χ.)

 

 

*O νους των σοφών , όπως το χρυσάφι , έχει μεγάλο βάρος* . (Δημόφιλος , 3ος αι. π.χ.) .

 

*Το χελιδόνι μας καθιέρωσε την ωραία εποχή και οι λόγοι του σοφού την ηρεμία της ψυχής* . (Δημόφιλος) .

 

 

 

 

*Είναι πολλά εκείνα που εμποδίζουν τη γνώση , τόσο η αβεβαιότητα όσο και η συντομία της ανθρώπινης ζωής* . (Πρωταγόρας από Άβδηρα , 480 - 410 π.χ.) .

 

 

 

*Οι σοφοί δεν υπάρχει περίπτωση να νιώσουν λύπη , γιατί η λύπη είναι παράλογη συστολή της ψυχής* . (Απολλόδωρος από Σελεύκεια) .

 

*Ο σοφός μπορεί να είναι κυνικός , γιατί ο κυνισμός είναι ο σύντομος δρόμος για την αρετή* . (Απολλόδωρος) .

 

 

 

*Η μόρφωση αποκτάται με τον χρόνο και με φροντίδα*. (Μητροκλής από Θράκη , 4ος αι. π.χ.) .

 

*Μη διστάζεις να πορευτείς πολύ μακριά για να πας σ εκείνους που συνηθίζουν να διδάσκουν κάτι χρήσιμο* . (Ισοκράτης) .

 

 

                      

 

*Δεν υπάρχει ούτε θα υπάρξει άνθρωπος που να γνωρίζει κάτι με σαφήνεια * (Ξενοφάνης από Κολοφώνα , 6ος αι. π.χ.) .  

 

 

 

 

 

*Όσο είμαστε νέοι , είμαστε ανδρείοι , η σύνεση όμως αναπτύσσεται στα γηρατειά*. (Βίων από Βορυσθένη , 3ος αι. π.χ.) . 

 

 

 

 

*Η σοφία , δεν υπάρχει σε ένα , αλλά σε όλα τα ζωντανά . Όλα έχουν αντίληψη* . (Επίχαρμος από Συρακούσες , 530 - 440 π.χ.) .

 

 

 

*ΠΑΘΕΙ ΜΑΘΟΣ* . (Αισχύλος , Πβ. Αισχ. Αγαμ.177) . Δηλαδή αυτός που παθαίνει μαθαίνει , εξού και τα γνωμικά του Λαού *του έγινε το πάθημα μάθημα και *τα παθήματα των πρώτων, γεφύρι των δεύτερων* .

 

*Σοφός είναι όποιος ξέρει τα χρήσιμα και όχι τα πολλά* . (Αισχύλος από Ελευσίνα ,  525 - 456 π.χ. ) .

 

 

 

*Η μόρφωση είναι το ραβδί που χρειάζεται κάποιος για να περπατήσει* . (Μένανδρος από Αθήνα , 324 - 291 π.χ.) .

 

 

 

 

*Με τη φιλοσοφία πρέπει ν' ασχολείσαι μέχρι στιγμής, που έχεις καταλάβει, ότι δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ ενός στρατηλάτη και ενός ονηλάτη (οδηγό του γαϊδάρου)* . (Κράτης από Θήβα , 4ος αι. π.χ.) .

 

 

 

*Ο ΜΕΝ ΠΕΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΝ ΠΛΟΥΤΟ ΚΑΙ ΕΝ ΠΕΝΙΑ ΟΥ ΤΑΡΑΣΣΕΤΑΙ Ο ΔΕ ΑΠΑΙΔΕΥΤΟΣ ΕΝ ΑΜΦΟΙΝ* (Αρίστων) Δηλαδή η καλλιέργεια (εκπαίδευση) βοηθά τον άνθρωπο στην σωστότερη αντιμετώπιση των καθημερινών του προβλημάτων .

 

*Να είσαι παιδί με τα παιδιά , άνδρας με τον άνδρες , γέροντας με τους γέροντες΄ αυτό είναι το ταλέντο του σοφού*. (Πίνδαρος) .

 

 

 

                    ...η πεταλούδα ψυχή...

 

*ΑΓΑΘΑ ΚΟΠΟΙΣ ΚΤΩΝΤΑΙ* . Ιδρώτα και κόπο θέλει η αρετή . 

 

*ΤΑΣ ΛΕΩΦΟΡΟΥΣ ΜΗ ΒΑΔΙΖΕΙΝ* . Δηλαδή να μην βαδίζεις στους εύκολους δρόμους .

 

*Μαθαίνοντας τους άλλους, μαθαίνουμε και οι ίδιοι* . (Σενέκας) .

 

*Η σοφία είναι μόνη από τα αποκτήματα μας , αθάνατη* . (Ισοκράτης) .

 

*Ο γεωργός εξημερώνει και καλλιεργεί τη γη, ο φιλόσοφος την ψυχή* . (Θεόκριτος) .

 

*Αν υποθέσουμε ότι αυτό είναι δυνατό , (να μεταδώσουμε τη σοφία παντού) τότε ειλικρινά ο τρόπος ζωής των θεών θα περάσει στους ανθρώπους . Τα πάντα θα είναι γεμάτα δικαιοσύνη και φιλαλληλία και δεν θα έχουμε ανάγκη από τείχη η νόμους* . (Διογένης ο Οινοανδέας , Επικούρειος φιλόσοφος) .

 

 

 

*ΕΙΣ ΤΟΝ ΜΕΝ ΠΑΤΕΡΑ ΟΦΕΙΛΩ ΤΟ ΖΗΝ , ΕΙΣ ΤΟΝ ΔΕ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟ ΤΟ ΕΥ ΖΗΝ* . Δηλαδή στον πατέρα μου οφείλω ότι ζω (υπάρχω) στον δάσκαλο μου ότι ζω καλά . (Μ. Αλέξανδρος) .

 

 

 

 

*Η σοφία (φρόνηση) , δυναμώνει την ψυχή , βελτιώνει την υγεία της και χρησιμεύει σαν μέσο για την εξεύρεση και επίτευξη της αρετής* . (Γ. Σαχακιάν) .

 

 

 

...περί Θεού...

 

 

*ΟΥΚ ΕΠ' ΑΡΤΩ ΜΟΝΩ ΖΗΣΕΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ* (Χριστός) . Δηλαδή η επιβίωση ενός ανθρώπου και κατ' επέκταση ενός Λαού δεν βρίσκεται μόνο στην αναζήτηση της τροφή του αλλά και στα πνευματικά αγαθά και ιδεώδη (παραδοσιακές αξίες) τα ζωοποιά για την ψυχή και την διαμόρφωση χαρακτήρα. Πιο απλά, ζει μέσω της καλλιέργεια των Αρετών του.

 

*Αν θέλετε να βρείτε τη ζωή , πρέπει να κοιτάξετε μέσα σας* . Το γνωστό μας ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ . (Χριστός) .
 

Οι καλύτεροι ιεροκύρηκες είναι οι γονείς και οι δάσκαλοι . (Πατέρας Τσάκαλος) .

 

*Όπου υπάρχει πνευματική διδασκαλία , εκεί υπάρχει σωφροσύνη και σεμνότητα* . (Άγιος Ι. Χρυσόστομος) .

 

*Αγνοούμε τον ίδιο μας τον εαυτό μας . Πραγματικά καθώς φαίνεται το δυσκολότερο από όλα είναι να γνωρίσει κανείς καλά τον εαυτό του* . (Μέγας Βασίλειος) .

 

*ΔΡΑΞΑΣΘΕ ΠΑΙΔΕΙΑΣ* . Εκμεταλλευτείτε κάθε ευκαιρία για μόρφωση . (Ψαλμ. 2-12) .

 

 

*Εάν κατέχεις την σοφία, τι άλλο θέλεις; Εάν δεν έχεις σοφία, τότε τι έχεις;* («Μιντράς», το βιβλίο των ραβίνων) .

 

*Εκείνος που ανοίγει ένα σχολείο, είναι σαν να κλείνει μια φυλακή* . (Β. Ουγκώ) .

 

Από τη σοφία πηγάζουν τρεις αρετές: ορθή σκέψη, ορθός λόγος, ορθή πράξη. (Αγνώστου) .

 

*Οι δύο κύριες προϋποθέσεις για να φιλοσοφήσει κανείς είναι: πρώτον , να έχει το θάρρος να μην απομακρύνεται από οποιοδήποτε ερώτημα· δεύτερον να βλέπει με παρθένο μάτι οτιδήποτε θεωρείται αυτονόητο , ούτως ώστε να μπορεί να το συλλαμβάνει ως πρόβλημα* . (Αρθούρος Σοπενχάουερ , Πάρεργα και Παραλειπόμενα) .

 

*Η φιλοσοφία καθόλου δε μου έφερε κέρδη, αλλά μ' απάλλαξε από πάρα πολλά έξοδα* . (Α. Σοπενχάουερ) .

 

Η διαφορά του σοφού απ’ τον κοινό άνθρωπο είναι ότι ο σοφός ξέρει πώς είναι ένας κοινός άνθρωπος. (Κινέζικη σοφία) .

 

*Η διαφορά μεταξύ αμόρφωτου και μορφωμένου είναι, ότι ο τελευταίος δε λογαριάζει τη μόρφωσή του ολοκληρωμένη* . (Κ. Σίμονοφ) .

 

Το στολίδι του ανθρώπου είναι η σοφία. Το στολίδι της σοφίας είναι η ηρεμία. Το στολίδι της ηρεμίας είναι η ανδρεία. Το στολίδι της ανδρείας είναι η πραότητα. (Ανατολική σοφία) .

 

Αρχή σοφίας, φόβος Κυρίου . (Του Λαού) .

 

Άνθρωπος αγράμματος ξύλο απελέκητο . (Του Λαού) .  

 

Όσα περισσότερα ξέρεις, τόσα λιγότερα χρειάζεσαι . (Του Λαού) .

 

Τυφλός είναι ένας άνθρωπος χωρίς βιβλίο . (Ισλανδική παροιμία) .

 

*Δεν χρειαζόμαστε περισσότερες γνώσεις, αλλά περισσότερη σοφία. Και η σοφία απορρέει από την παρατήρηση* . (Βούδας) .

 

Το βιβλίο είναι το αλέτρι του νου

 

*Γίνε φιλόσοφος, αλλά μέσα σε όλη τη φιλοσοφία σου εξακολούθησε να είσαι άνθρωπος* . (Ντ. Χιούμ) .

 

*Ο μοναδικός τρόπος να γνωρίζεις κάτι , είναι να κάνεις κάτι* (Μπ. Σω) .

 

Για να πετύχει κάποιος στη ζωή του θα πρέπει και να κοπιάσει και να πέσει σε καλούς δασκάλους και να δώσει για να μορφωθεί και να έχει τύχη

 

Ξέρεις να κλέψεις ; Ξέρω. Ξέρεις να φυλαχτείς ; Δεν ξέρω. Τότε δεν ξέρεις να κλέψεις . (Του Λαού)

                                          

...η πεταλούδα ψυχή... Σοφός είναι αυτός που μπορεί να επιλέγει αλλά σοφότερος είναι αυτός που μπορεί να υποχωρεί . (Του Λαού) .  

 

Όποιος γνωρίζει τους άλλους είναι μορφωμένος όποιος γνωρίζει τον εαυτό του είναι σοφός .

 

Η εκπαίδευση μαθαίνει τον άνθρωπο να διαβάζει την εμπειρία (εμπειρία είναι η γνώση που βασίζεται στην πείρα , πείρα η γνώση που αποκτήθηκε με δοκιμή στην πράξη) .

 

Γνώση είναι ότι μας μένουν από αυτά που μας δίδαξαν στο σχολείο . (Αϊνστάιν) .

 

Όταν ξεκινάς έναν αγώνα πρέπει να ξέρεις και πώς να τον τελειώσεις . (Αθλητικό Αξίωμα) .

 

*Όταν τρως πολύ, μπορεί να γίνεις χοντρός. Όταν διαβάζεις πολύ, το πιο πιθανόν είναι να γίνεις σοφός* . (Αγνώστου) .

 

*Οι άνθρωποι που ξέρουν λιγότερο απ' όλους λογομαχούν περισσότερο απ' όλους* . (Αγνώστου) .

 

Ο σοφός δείχνει το φεγγάρι κι ο χαζός κοιτάει το δάχτυλο . (Κινέζικη ρήση) .

 

                                        

Ετυμολογία της λέξης Γνώση :

 

*Γνώ-ση και ό-γνο-μα (όνομα) είναι το ίδιο . Από τον ήχο γν*ο - παράγεται η  γνώ-ση , απ΄τον ίδιο ήχο γν*ο - παράγεται ό-γνο-μα , όνομα που μεταφέρει αυτή την γνώση . Γι-γνώ-σκω σημαίνει γνω-ρίζω κάτι απ΄τη στιγμή που του δίνω όνομα . Η γνώ-ση δεν είναι δυνατή χωρίς την λέξη και κάθε γνώ-ση προκύπτει από την πράξη της ονομασίας* . (Νίκος Βαρδιάμπασης Συγγραφέας - Ιατρός) .

 

 

Ετυμολογία των λέξεων Παιδεία , Μόρφωση :

 

Παιδεία είναι η μόρφωση για να αποκτά ο αμόρφωτος νέα μορφή , εύμορφη , όμορφη .

 

Μόρφωση σημαίνει δίδω μορφή σχήμα , σε κάτι α-σχημάτιστο , α-διαμόρφωτο , α-διάπλαστο .  (Νίκος Βαρδιάμπασης Συγγραφέας - Ιατρός) .

 

>>πρώτος κόκκος γνώσης>>

<<επιστροφή στην αρχική σελίδα περί μάθησης<<

 

Να αγαπάμε αυτούς που τρέφουμε....

 


© copyright 2006-2020   Ελληνικές Υπηρεσίες  Ιντερνετ Ô

Το κέρδος από τη φιλοσοφία είναι να είσαι έτοιμος να αντιμετωπίζεις οτιδήποτε σου τύχει
 
ΓΗΡΑΣΚΩ Δ΄ΑΕΙ ΠΟΛΛΑ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ

 

ΔΙΠΛΑ ΟΡΩΣΙΝ ΟΙ ΜΑΘΟΝΤΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΤΟΥ ESHOPS

 Εμπορικό δίκτυο

Τουριστικό δίκτυο

 

 

 

 

 

 

 

Διώξεις φιλοσόφων

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η πόλη των μικρών παιδιών

 

 

 

 

 

 

 

 

Πρώτος κόκκος Γνώσης

 

 

 

 

 

 

 

 

Γιατί είναι επικίνδυνοι για μια Πολιτεία οι Πιθανανού;

 

 

 

 

 

 

 

 

Οργάνωσε ως εξής τις Δουλείες σου...

 

 

 

 

 

 

 

Πλάνη Πολυεθνικών

 

 

 

 

 

 

 

Είμαστε εικόνες Θεού;

 

 

 

 

 

 

 

Ευθανασία και Αμβλώσεις

 

 

 

 

Τέρψη και θρέψη Ψυχής

 

 

 

 

Πολυθέας Λόγος

 

 

 

 

Πλάνη Πολυεθνικών

 

 

 

 

Διαπλοκή και εξουσίες

 

 

 

 

Λαβύρινθος ζώσας Ενέργειας

 

 

 

 

Περί Αρετής ο Λόγος....

 

 

 

 

 

..οργή ατυχούντα μεγίστη εστί...

 

 

 

 

...με όλους να κάνουμε διάλογο...

 

 

 

 

Πίστευε και μη ερεύνα;

 

 

 

 

...ηγέτες και πρόεδροι κρατών...

 

 

 

 

 

...περί δικαιοσύνης...

 

 

 

 

 

...η ανάγκη παντού κυριαρχεί...

 

 

 

 

 

...η αγένεια κλείνει πόρτες...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΙΣΧΥΣ ΜΟΥ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ